Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Чуланова Г. В. Структура англоязычных рекламных текстов компании / Г. В. Чуланова, Е. А. Костюченко // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 2. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_2_18 Исследованы особенности англоязычных рекламных текстов компании Apple. Проанализирована структура рекламных текстов, виды текстов относительно их структуры. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чуланова Г. В. Структура англоязычных рекламных текстов компании / Г. В. Чуланова, Е. А. Костюченко // Філологічні трактати. - 2013. - Т. 5, № 2. - С. 104-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2013_5_2_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |