Наукова періодика України Філологічні трактати


Стрельченко Д. В. 
Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу / Д. В. Стрельченко // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 1. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_1_21
Розглянуто різноманітні мовні наповнення рекламних текстів, які спрямовані на реалізацію головної функції: переконати адресата придбати рекламований товар або послугу. Серед широко вживаних мовних засобів реклами різних рівнів особливо виділяються: римована форма слогана, лексеми позитивної оцінності, експресивно-емоційні лексеми, стилістичні прийоми та засоби семасіології, оказіональні інновації тощо.
  Повний текст PDF - 45.084 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стрельченко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стрельченко Д. В. Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу / Д. В. Стрельченко // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 1. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_1_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського