Наукова періодика України | Філологічні трактати | ||
Стрельченко Д. В. Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу / Д. В. Стрельченко // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 1. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_1_21 Розглянуто різноманітні мовні наповнення рекламних текстів, які спрямовані на реалізацію головної функції: переконати адресата придбати рекламований товар або послугу. Серед широко вживаних мовних засобів реклами різних рівнів особливо виділяються: римована форма слогана, лексеми позитивної оцінності, експресивно-емоційні лексеми, стилістичні прийоми та засоби семасіології, оказіональні інновації тощо. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стрельченко Д. В. Мовні засоби англомовного рекламного дискурсу / Д. В. Стрельченко // Філологічні трактати. - 2012. - Т. 4, № 1. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filtr_2012_4_1_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |