Наукова періодика України Економіка України


Молодоженя М. С. 
Інноваційні проекти підприємств торгівлі / М. С. Молодоженя // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 92-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2016_4_10
Розкрито економічну сутність інноваційних проектів розвитку підприємства. У сучасних умовах управління інноваційними проектами розвитку слід розглядати як особливий підхід до управління інноваційною діяльністю підприємств торгівлі, при якому окремі угоди, завдання та операції в рамках інноваційної діяльності розцінюються як окремі інноваційні проекти, до яких застосовується загальноприйнятий інструментарій управління проектами. З огляду на це, сучасне розуміння економічного управління підприємством слугує основою для впровадження управління інноваційним розвитком підприємств і для підбору відповідних проектів розвитку, реалізація яких його забезпечує. Мета - визначити сутність інноваційних проектів розвитку та їх особливості в торгівлі з позицій економічного управління. Дослідження стану економічного управління інноваційною діяльністю на підприємствах у різних країнах світу, з подальшими маркетинговим аналізом і визначенням загальних тенденцій останніх років, враховує досвід і методологію всесвітньо відомої міжнародної консалтингової компанії "PwC Global Website Enquiries", яка об'єднує мережу компаній, що надають професійні послуги в галузі консалтингу. Під час досліджень виявлено, що для підприємств основною метою управління інноваційними проектами розвитку є підвищення ефективності їх функціонування як єдиної системи шляхом координації всіх аспектів виконання проектів розвитку в рамках інноваційної діяльності та балансування інтересів на користь інтересам споживачів і власників. Використання принципів економічного управління підприємством передбачає врахування значної кількості факторів при ухваленні кожного проекту розвитку, який повинен розроблятися з огляду на його вплив на досягнення встановлених стратегічних цілей як головний критерій ефективності господарської діяльності цього підприємства, фінансового добробуту його власників і загальної системи управління шляхом об'єднання зусиль різних учасників на факторах, які зумовлюють цінність підприємств. Це сприятиме підвищенню їх конкурентоспроможності на українському і світовому ринках.
  Повний текст PDF - 151.707 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Молодоженя М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Молодоженя М. С. Інноваційні проекти підприємств торгівлі / М. С. Молодоженя // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 92-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2016_4_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Молодоженя Марина Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського