Наукова періодика України | Економіка України | ||
Ковтун О. І. Про методологію формування стратегії підприємства / О. І. Ковтун // Економіка України. - 2014. - № 9. - С. 19-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2014_9_3 Як базовий універсальний інструмент формування та представлення стратегії підприємства запропоновано фреймову модель, в основі якої лежить ідея фреймового подання знань (інформації) у вигляді вікон-меню за аналогією з OS Windows. Завдяки застосуванню даної моделі передбачено можливість відображення різних аспектів та альтернатив як самої стратегії підприємства, так і методів проведення його стратегічного позиціонування та аналізу, а також параметрів ідентифікації стратегії. Запропоновано використовувати її як навігатор при формуванні, виборі та ідентифікації підприємством адекватної, унікальної, успішної стратегії. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковтун О. І. Про методологію формування стратегії підприємства / О. І. Ковтун // Економіка України. - 2014. - № 9. - С. 19-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2014_9_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |