Наукова періодика України | Економіка АПК | ||
Ларіна Я. С. Моделювання обсягів споживання м’ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств / Я. С. Ларіна, К. М. Луцій // Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 82-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2018_8_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ларіна Я. С. Моделювання обсягів споживання м’ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств / Я. С. Ларіна, К. М. Луцій // Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 82-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2018_8_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |