Наукова періодика України | Економіка АПК | ||
Дудар Т. Г. Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК. - 2017. - № 7. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2017_7_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дудар Т. Г. Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції / Т. Г. Дудар, О. Т. Шумейко, В. Т. Дудар // Економіка АПК. - 2017. - № 7. - С. 46-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2017_7_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |