Наукова періодика України | Економіка АПК | ||
Козак О. А. Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популяризації України на міжнародному ринку / О. А. Козак, І. М. Беженар // Економіка АПК. - 2017. - № 6. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2017_6_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Козак О. А. Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популяризації України на міжнародному ринку / О. А. Козак, І. М. Беженар // Економіка АПК. - 2017. - № 6. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2017_6_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |