Наукова періодика України Економіка АПК


Саблук П. Т. 
Підвищення ефективності маркетингу аграрних підприємств на засадах формування збутової політики (рецензія на монографію "Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств") / П. Т. Саблук // Економіка АПК. - 2016. - № 12. - С. 103-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2016_12_17
  Повний текст PDF - 222.679 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Саблук П.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Саблук П. Т. Підвищення ефективності маркетингу аграрних підприємств на засадах формування збутової політики (рецензія на монографію "Формування збутової політики маркетингу аграрних підприємств") / П. Т. Саблук // Економіка АПК. - 2016. - № 12. - С. 103-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/E_apk_2016_12_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Саблук Петро Трохимович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського