Наукова періодика України | Economic Processes Management | ||
Makhnusha S. M. Review of marketing approaches to increase of sales effectiveness in the context of behavioral economics / S. M. Makhnusha. // Economic Processes Management. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EPM_2016_2_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Makhnusha S. M. Review of marketing approaches to increase of sales effectiveness in the context of behavioral economics / S. M. Makhnusha. // Economic Processes Management. - 2016. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EPM_2016_2_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |