Наукова періодика України | Economics, entrepreneurship, management | ||
Kosar N. Increasing the Level of Customers Service at Service Centres as a Factor of Mobile Operators Competitive Position Strengthening / N. Kosar, N. Kuzo // Economics, entrepreneurship, management. - 2017. - Vol. 4, Num. 1. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2017_4_1_6 It has been established that despite the global trends, in Ukraine, the number of subscribers to services of mobile operators reduced. In order to strengthen the competitive position of mobile operators it is proposed to increase the level of the services provided in customer service centers, based on the evaluation of their current level. The research proved that special attention should be given firstly to the reduction of the waiting time of customers, to the increase of the speed of service provision as well as professionalism of the employees, providing consultation services. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Kosar N. Increasing the Level of Customers Service at Service Centres as a Factor of Mobile Operators Competitive Position Strengthening / N. Kosar, N. Kuzo // Economics, entrepreneurship, management. - 2017. - Vol. 4, Num. 1. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EEM_2017_4_1_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |