Наукова періодика України Державне управління: удосконалення та розвиток


Гаврилюк А. М. 
Сувенірний брендинг в Україні як маркетинговий інструмент етнотуристичної промоції території / А. М. Гаврилюк, К. О. Данник. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2015_4_7
  Повний текст PDF - 236.932 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаврилюк А.
  • Данник К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаврилюк А. М. Сувенірний брендинг в Україні як маркетинговий інструмент етнотуристичної промоції території / А. М. Гаврилюк, К. О. Данник. // Державне управління: удосконалення та розвиток. - 2015. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Duur_2015_4_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського