Наукова періодика України Державне будівництво


Котова Н. О. 
Територіальний маркетинг, територіальний брендинг: визначення сутності та особливості / Н. О. Котова. // Державне будівництво. - 2010. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2010_1_22
  Повний текст PDF - 165.123 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Котова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Котова Н. О. Територіальний маркетинг, територіальний брендинг: визначення сутності та особливості / Н. О. Котова. // Державне будівництво. - 2010. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2010_1_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського