Наукова періодика України Державне будівництво


Буряков С. С. 
Брендінг як основа формування маркетингової ідентичності територіального розвитку / С. С. Буряков. // Державне будівництво. - 2007. - № 1(2). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2007_1%282%29__26
  Повний текст PDF - 269.6 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Буряков С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Буряков С. С. Брендінг як основа формування маркетингової ідентичності територіального розвитку / С. С. Буряков. // Державне будівництво. - 2007. - № 1(2). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2007_1(2)__26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського