Наукова періодика України Особлива дитина: навчання і виховання


Бобренко І. 
Рухливі ігри як засіб інтенсифікації розвитку просторового орієнтування старших дошкільників із порушенням розумового розвитку / І. Бобренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_3_9
Розглянуто особливості застосування рухливих ігор з метою розвитку просторового орієнтування дітей із розумовою відсталістю старшого дошкільного віку. Розкрито роль планомірної організації проведення рухливих ігор. Підкреслено, що рухлива гра має використовуватись з метою закріплення рухів, якими оволоділи старші дошкільники під час занять із фізичного виховання. Відзначено вагомість правильного застосування мультимедійних засобів як під час підготовки, так і проведення рухливих ігор з метою розвитку просторового орієнтування старших дошкільників з обмеженими розумовими можливостями. Зроблено висновки, що рухливі ігри, завдяки цілеспрямованому корекційно-виховному наповненню, сприяють всебічному розвитку вихованців, оздоровленню їх організму, збагачують життя дітей новим змістом, виховують їх почуття, поведінку, розвивають просторове орієнтування в навколишньому середовищі, елементи самостійності та ініціативу, що слугує формуванню спроможності до адаптації та створення передумов успішного подальшого навчання старших дошкільників з розумовою відсталістю у початковій школі.Рассмотрены особенности применения подвижных игр с целью развития пространственного ориентирования детей с умственной отсталостью старшего дошкольного возраста. Раскрыта роль планомерной организации проведения подвижных игр. Подчеркнуто, что подвижная игра должна использоваться с целью закрепления движений, которыми овладели старшие дошкольники во время занятий по физическому воспитанию. Отмечена значимость правильного применения мультимедийных средств как при подготовке, так и при проведении подвижных игр с целью развития пространственного ориентирования старших дошкольников с ограниченными умственными возможностями. Сделаны выводы, что подвижные игры, благодаря целенаправленному коррекционно-воспитательному наполнению, способствуют всестороннему развитию воспитанников, оздоровлению их организма, обогащают жизнь детей новым содержанием, воспитывают их чувства, поведение, развивают пространственное ориентирование в окружающей среде, элементы самостоятельности и инициативу, что служит формированию способности к адаптации и созданию предпосылок успешного дальнейшего обучения старших дошкольников с умственной отсталостью в начальной школе.In the present article examines the use of outdoor games for the development of spatial orientation of children with mental retardation preschool age. In the present article the features of the application of mobile gaming as a means of physical education for the development of spatial orientation in children with mental retardation preschool age. Changes in special education Ukraine are reflected in the search for innovative approaches to teaching technology of special pre-school setting where children are brought up with psychological development. To improve the ability to adapt and create prerequisites for successful further education of senior preschool children with special education needs are developed organizational and methodological approaches to improve the efficiency of mobile games, serving as the intensification spatial orientation senior preschool children with mental retardation.
  Повний текст PDF - 144.698 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бобренко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бобренко І. Рухливі ігри як засіб інтенсифікації розвитку просторового орієнтування старших дошкільників із порушенням розумового розвитку / І. Бобренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_3_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського