Наукова періодика України Особлива дитина: навчання і виховання


Симоненко Т. 
Про організацію навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році / Т. Симоненко, Г. Лабайчук // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_2_3
На базі корекційно-розвивальної роботи передбачено вирішення специфічних завдань, зумовлених особливостями психофізичного розвитку учнів, що потребує впровадження особистісно-орієнтованих програм навчання та реабілітації з індивідуальним та диференційованим підходом. Зосереджено увагу на методі двомовного навчання у спеціальних навчальних закладах, обов’язковою складовою якого має стати робота з батьками учнів, громадськими організаціями, що спрямована на роз’яснення соціальної потреби в такій моделі навчання, її перевазі в створенні передумов для подальшої соціалізації учнів. З урахуванням актуальності питання звернено увагу на можливість створення, за наявності відповідної кількості дітей, окремих класів для учнів з розладами спектра аутизму. Наголошено,що формування навичок соціальної поведінки дітей потребують спеціальних умов у спеціально організованому середовищі. Констатовано,що чим раніше таке середовище для дитини буде створено, тим успішнішою буде її адаптація, і тим менше її розвиток відхилятиметься від норми.Рассмотрена организация учебно-воспитательного процесса учащихся с особыми образовательными потребностями общеобразовательных учебных заведений в 2015/2016 учебном году. На базе коррекционно-развивающей работы предусмотрено решения специфических задач, обусловленных особенностями психофизического развития учащихся, что требует внедрения личностно ориентированных программ обучения и реабилитации с индивидуальным и дифференцированным подходом. Сосредоточено внимание на методе двуязычного обучения в специальных учебных заведениях, обязательной составляющей которого должна стать работа с родителями учеников, общественными организациями, направленная на разъяснение социальной потребности в такой модели обучения, ее преимущества в создании предпосылок для дальнейшей социализации учащихся. С учетом актуальности вопроса обращено внимание на возможность создания, при наличии соответствующего количества детей, отдельных классов для учащихся с расстройствами спектра аутизма. Отмечено, что формирование навыков социального поведения детей требуют специальных условий в специально организованной среде. Констатировано, что чем раньше такая среда для ребенка будет создана, тем успешнее будет его адаптация, и тем меньше его развитие будет отклоняться от нормы.The organization of the educational process of students with special educational needs of secondary schools in the 2015/2016 school year. On the basis of correctional and developmental work provides specific tasks arising from special needs students, which requires the implementation of learner-oriented training programs and rehabilitation with individual and differentiated approach.Focused on the method of bilingual education in special schools, a mandatory component of which should be to work with the parents of students, non-governmental organizations, aimed at explaining the need for a social learning model, its advantages in the creation of the prerequisites for the further socialization of students. Given the urgency of the issue to the attention on the possibility of establishing, with the appropriate number of children, separate classes for students with autism spectrum disorders. It is noted that the formation of skills of social behavior of children require special conditions in a specially organized environment. Indicated that the sooner such an environment will be created for the child, the more successful it will be the adaptation and development of the less deviate from the norm.
  Повний текст PDF - 100.24 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Симоненко Т.
  • Лабайчук Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Симоненко Т. Про організацію навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році / Т. Симоненко, Г. Лабайчук // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_2_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Симоненко Тетяна Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського