Наукова періодика України | Особлива дитина: навчання і виховання | ||
Мозолюк-Коновалова О. Формування основ образотворчої діяльності дошкільників із синдромом Дауна засобами нетрадиційних технік зображення / О. Мозолюк-Коновалова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_3_13 Обгрунтовано та експериментально перевірено дієвість педагогічних умов формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна, які репрезентовано у трьох блоках: організаційному, дидактичному, корекційно-розвивальному. З'ясовано ефективність корекційної методики формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із таким синдромом. Розроблено та впроваджено в практику методичні рекомендації щодо формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна у дошкільних закладах освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мозолюк-Коновалова О. Формування основ образотворчої діяльності дошкільників із синдромом Дауна засобами нетрадиційних технік зображення / О. Мозолюк-Коновалова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_3_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |