Наукова періодика України Часопис економічних реформ


Akhmеdоv R. 
Using social networks for spreading word of mouth about a brand and thus influence intention to buy / R. Akhmеdоv // Часопис економічних реформ. - 2015. - № 3. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2015_3_23
  Повний текст PDF - 552.774 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Akhmеdоv R.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Akhmеdоv R. Using social networks for spreading word of mouth about a brand and thus influence intention to buy / R. Akhmеdоv // Часопис економічних реформ. - 2015. - № 3. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2015_3_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського