Наукова періодика України | Часопис економічних реформ | ||
Akhmеdоv R. Using social networks for spreading word of mouth about a brand and thus influence intention to buy / R. Akhmеdоv // Часопис економічних реформ. - 2015. - № 3. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2015_3_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Akhmеdоv R. Using social networks for spreading word of mouth about a brand and thus influence intention to buy / R. Akhmеdоv // Часопис економічних реформ. - 2015. - № 3. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2015_3_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |