Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Сияо Т. 
Основні педагогічні умови формування когнітивно-емоційного сприйняття музичних творів віденських класиків майбутніми вчителями в процесі фортепіанного навчання / Т. Сияо // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 23. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_23_30
  Повний текст PDF - 296.881 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сияо Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сияо Т. Основні педагогічні умови формування когнітивно-емоційного сприйняття музичних творів віденських класиків майбутніми вчителями в процесі фортепіанного навчання / Т. Сияо // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 23. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_23_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського