Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Сияо Т. Основні педагогічні умови формування когнітивно-емоційного сприйняття музичних творів віденських класиків майбутніми вчителями в процесі фортепіанного навчання / Т. Сияо // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 23. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_23_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сияо Т. Основні педагогічні умови формування когнітивно-емоційного сприйняття музичних творів віденських класиків майбутніми вчителями в процесі фортепіанного навчання / Т. Сияо // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 23. - С. 152-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_23_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |