Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Шаповалова І. 
Формування фахової компетентності майбутніх учителів фізичної культури в контексті підготовки до професійного самовдосконалення / І. Шаповалова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_40
Висвітлено погляди вчених на проблему формування фахової компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі професійної підготовки та на саморозвиток особистості студента у процесі навчання, розкрито сутність поняття «професійна компетентність», окреслено особливості процесу підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійного самовдосконалення впродовж усього життя. Охарактеризовано наукові підходи до саморозвитку, самоосвіти особистості студента у процесі навчання та самореалізації під час майбутньої професійної діяльності. У статті окреслено процес професійної підготовки учителів фізичної культури, в якому значна роль належить формуванню професійної компетентності як головного чинника професійного самозростання та успішної педагогічної діяльності, усвідомленої готовності до постійного творчого, особистісного та професійного самовдосконалення. Визначено психолого-педагогічні умови ефективності підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності; підкреслено необхідність застосування компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, яке припускає сформованість у випускника професійних компетенцій як єдності узагальнених знань та вмінь, універсальної готовності до розв’язання соціальних і професійних завдань.Отражено взгляды ученых на проблему формирования профессиональной компетентности будущих учителей физической культуры в процессе профессиональной подготовки и на саморазвитие личности студента в процессе обучения, раскрыта сущность понятия «профессиональная компетентность», определены особенности процесса подготовки будущих учителей физической культуры к профессиональному самосовершенствованию на протяжении всей жизни. Охарактеризированны научные подходы к саморазвитию, самообразованию личности студента в процессе обучения и самореализации во время будущей профессиональной деятельности. Определен процесс профессиональной подготовки учителей физической культуры, в котором значительная роль принадлежит формированию профессиональной компетентности как главного фактора профессионального роста и успешной педагогической деятельности, осознанной готовности к постоянному творческому, личностному и профессиональному самосовершенствованию. The article reflects the views of the scientists on the problem of formation of professional competence of the future teachers of physical training and self-development of the student in the learning process, the essence of the concept of «professional competence» is defined, the features of the process of preparation of the future teachers of physical culture to professional self-development throughout life. Scientific approaches to self-development, self-education of the personality of a student in the learning process and self-realization during their future career have been characterized. The article defines the process of professional training of teachers of physical education, in which thesignificant role belongs to the formation of professional competence, as the main factor in professional growth and successful professional pedagogical activity, conscious willingness to continuous creative, personal and professional self-improvement.
  Повний текст PDF - 253.949 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шаповалова І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шаповалова І. Формування фахової компетентності майбутніх учителів фізичної культури в контексті підготовки до професійного самовдосконалення / І. Шаповалова // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шаповалова Ірина Олексіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського