Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Сущенко Р. 
Корекція парадигм вузівського педагогічного процесу з метою прискорення професійного зростання інженера залізничного транспорту / Р. Сущенко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_36
Розглянуто основні напрями оновлення та передбачення належної психолого-педагогічної підготовки майбутніх інженерів залізничного транспорту до формування комунікативності як професійної якості та органічної складової управлінської культури. Аналізуються концептуальні парадигми та актуальні проблеми професійної підготовки інженерів залізничного транспорту у вищих навчальних закладах. Обґрунтовуються напрями, умови оновлення цього процесу з урахуванням сучасних ринкових умов та особливостей розвитку в цих умовах залізничної галузі. На основі результатів аналізу наукової літератури визначено й обґрунтовано особливості парадигмальних змін та їх вплив на формування професіоналізму майбутніх залізничників.Рассмотрено основные направления и перспективы психолого-педагогической подготовки будущих инженеров железнодорожного транспорта к формированию коммуникабельности как профессионального качества и органической составной управленческой культуры. Анализируются концептуальные парадигмы и актуальные проблемы профессиональной подготовки инженеров железнодорожного транспорта в высших учебных заведениях. Обосновываются направления, условия обновления этого процесса с учетом современных рыночных условий и особенностей развития в этих условиях железнодорожной отрасли. На основе результатов анализа научной литературы определены и обоснованы особенности парадигмальных изменений и их влияние на формирование профессионализма будущих железнодорожников. The article highlights the basic directions of renovation and prevision of proper psychologic-pedagogical preparation of the future engineers of railway transport to forming communicativeness as professional quality and organizational component of managerial culture. Conceptual paradigms and topical problems of professional preparation of engineers of railway transport in higher educational establishments have been analyzed. The directions, conditions of renovation of this process, taking into account modern market conditions and peculiarities of development under these conditions the branch of railway transport have been grounded.
  Повний текст PDF - 295.983 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сущенко Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сущенко Р. Корекція парадигм вузівського педагогічного процесу з метою прискорення професійного зростання інженера залізничного транспорту / Р. Сущенко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сущенко Роман Віталійович (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського