Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Савченко Р. 
Методика контролю та оцінювання кооперованого навчання майбутніх вихователів та музичних керівників ДНЗ у формуванні їх музично-педагогічної компетентності / Р. Савченко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_31
Висвітлено методику контролю і оцінювання кооперованого навчання у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів та музичних керівників дошкільних навчальних закладів. Встановлено рівні оцінювання знань, умінь, навичок майбутніх вихователів та музичних керівників у кооперованому навчанні – високий. середній, низький, за параметрами, які включали також оцінку професійно значущих якостей майбутніх фахівців. З’ясовано, що в процесі оцінки групових навчальних результатів слід дотримуватися балансу індивідуальних та командних інтересів і досягнень, що має відображатися у відсотковому співвідношенні групової та індивідуальної оцінки. Зосереджено увагу на труднощах комунікативного характеру, що виникають в процесі кооперованого навчання, та прийомах їх подолання шляхом оволодіння навичками чотирьох рівнів.Отражена методика контроля и оценивания кооперирующего обучения в формировании музыкально-педагогической компетентности будущих воспитателей и музыкальных руководителей дошкольных образовательных заведений. Установлены уровни оценивания знаний, умений, навыков будущих воспитателей и музыкальных руководителей в кооперирующем обучении – высокий средний, низкий, по параметрам, включающим также оценку профессионально значимых качеств личности будущих специалистов. Выяснено, что в процессе оценки групповых учебных результатов необходимо придерживаться баланса индивидуальных и командных интересов и достижений, что должно отображаться в процентном соотношении групповой и индивидуальной оценки. Сосредоточено внимание на трудностях коммуникативного характера, которые возникают в процессе кооперирующего обучения, и приемов их преодоления путем овладения навыками четырех уровней. Methodology of control and evaluation of cooperative studies in forming musical-pedagogical competence of the future kindergarten teachers and music tutors of preschool educational establishments is reflected in the article. The levels of evaluation of knowledge, abilities, skills of the future kindergarten teachers and musical tutors in cooperative studies are determined – high, middle, low, according to the parameters that included also the evaluation of professionally meaningful qualities of the future specialists. It is found out, that in the process of evaluation of group educational results the balance of individual and command interests and achievements should be followed, that must be reflected in percent correlation of group and individual evaluation.
  Повний текст PDF - 260.516 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Савченко Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Савченко Р. Методика контролю та оцінювання кооперованого навчання майбутніх вихователів та музичних керівників ДНЗ у формуванні їх музично-педагогічної компетентності / Р. Савченко // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Савченко Регіна Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського