Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Арешонков В. 
Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета "Людина і суспільство" в 90-х роках ХХ ст. / В. Арешонков // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_3
Досліджено процес формування інтегрованого змісту предмета «Людина і суспільство» в 90-х рр. ХХ ст. на основі гуманізації навчання. Зроблено висновок, що задекларований цивілізаційний підхід, покладений в основу курсу, на практиці протягом 90-х років масово не реалізовувався, оскільки від учителя вимагався такий зміст викладання, який він не мав реальної можливості усвідомити сам. Інтеграція змісту відбувалася з урахуванням поєднання знань з антропології, медицини, психології, філософії, соціально-політичних, правових, економічних наук. Рассмотрено процесс формирования интегрированного содержания предмета «Человек и общество» в 90-х гг. ХХ в. на основе гуманизации образования. Сделан вывод, что задекларированный цивилизационный подход, положенный в основу курса, на практике в течение 90-х лет массово не реализовывался, поскольку от учителя требовался такой содержание преподавания, который он не имел реальной возможности осознать сам. Интеграция содержания происходила на основе сочетания знаний по антропологии, медицине, психологии, философии, социально-политическим, правовым, экономическим наукам.The process of forming integrated content of the subject «Person and Society» in 1990-s on the basis of education humanization has been studied in the article. The conclusion is made that the declared civilized approach, put into the bases of the course, hasn’t been widespread realized in practice during 1990-s, because such content of teaching was demanded from the teacher, which couldn’t be realized by the teacher himself or herself. Integration of the content took place taking into account the combination of knowledge on anthropology, medicine, psychology, philosophy, social-political disciplines, law and economic sciences.
  Повний текст PDF - 277.77 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Арешонков В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Арешонков В. Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета "Людина і суспільство" в 90-х роках ХХ ст. / В. Арешонков // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Арешонков Володимир Юрійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського