Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Найда Ю. 
Результати дослідно-експериментальної роботи з формування власного стилю викладання музики у майбутніх учителів / Ю. Найда // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_21
Зосереджено увагу на формуванні власного стилю викладання музики у майбутніх учителів, а саме: представлено результати дослідно експериментальної роботи, яка проводилась протягом чотирьох років у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії зі студентами 1-6 курсів факультету мистецтв. У роботі практично перевірена дієвість володіння учителем власним стилем викладання музики, що набувається у процесі фахової підготовки завдяки безпосередньому педагогічному втручанню. Отримані результати підтвердили ефективне опанування методикою формування власного стилю викладання музики у майбутніх учителів та показали її перспективність. Сосредоточено внимание на формировании собственного стиля преподавания музыки у будущих учителей, а именно: представлены результаты опытно-экспериментальной работы, которая проводилась в течении четырёх лет в Хмельницкой гуманитарно-педагогической академии со студентами 1–6 курсов факультета искусств. В работе практически проверена действенность владения учителем собственным стилем преподавания музыки, что происходит в процессе профессиональной підготовки благодаря непосредственному педагогическому воздействию. Полученные результаты подтвердили эффективное овладение методикой формирования собственного стиля преподавания музыки у будущих учителей и показали её перспективность. This article focuses attention on the formation of the own style of music teaching of the future teachers, namely: the results of experimental work have been offered. It has been carried out during four years in Khmelnytskyi Humanitarian-Pedagogical Academy with the students of the 1–6 years of study of the faculty of Arts. In the article we have practically tested the effectiveness of mastering by the teacher his or her own style of teaching music that can be acquired in the course of professional training, thanks to the direct pedagogical influence. The received results confirmed the effective mastery of the method of forming the own style of music teaching by the future teachers and showed its availability.
  Повний текст PDF - 334.455 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Найда Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Найда Ю. Результати дослідно-експериментальної роботи з формування власного стилю викладання музики у майбутніх учителів / Ю. Найда // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Найда Юрій Михайлович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського