Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Машкіна Л. 
Теоретичні засади інноваційної діяльності педагога / Л. Машкіна // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_20
Розкрито особливості інноваційної діяльності педагога. Висвітлено основні рівні готовності до інноваційної діяльності зокрема, це пошуковий, інформаційний та творчий. Викладено основні види готовності до інноваційної діяльності, як-от: ситуативна, творча, авторська, що готує педагога до вирішення різного роду творчих завдань. Виділено основні етапи інноваційної діяльності: зародження інновацій, їх освоєння та рутинізація. Акцентовано увагу на схемі прийняття рішення про нововведення, зокрема формулювання педагогічної проблеми, її аналіз, шляхи вирішення, прогнозування та апробація. Раскрыты особенности инновационной деятельности педагога. Освещены основные уровни готовности к инновационной деятельности в частности, это поисковый, информационный и творческий. Показаны основные виды готовности к инновационной деятельности: ситуативная, творческая, авторская, которые готовят педагога к решению разного рода творческих задач. Определены основные этапы инновационной деятельности: зарождение инноваций, их освоение и рутинизация. Акцентировано внимание на схеме принятия решения о нововведениях, в частности формулировка педагогической проблемы, ёё анализ, пути решения, прогнозирование и апробация. Peculiarities of innovative activity of a pedagogue have been revealed in the article. The main levels of readiness to the innovative activity in particular have been cleared up, in particular, searching, informational and creative. The main kids of readiness to the innovative activity have been shown: situational, creative, author’s, those which prepare pedagogue to solving different creative tasks. The main stages of innovative activity have been determined: origin of innovations, their mastering and routinization.
  Повний текст PDF - 271.771 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Машкіна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Машкіна Л. Теоретичні засади інноваційної діяльності педагога / Л. Машкіна // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Машкіна Людмила Андріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського