Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Коломієць А. 
Застосування інтегративного підходу в системі інженерної освіти на прикладі навчання лінійної алгебри / А. Коломієць // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_18
З’ясовано, що процес інтеграції може мати декілька рівнів, зокрема: інтегровані навчальні курси, інтегровані спецкурси, інтегровані заняття; оптимальним на сьогодні для інженерної освіти є інтегративний підхід до проведення окремих занять. У статті на конкретному прикладі представлено впровадження описаного підходу у навчальний процес, а саме:продемонстровано фрагмент інтегрованого заняття вищої математики і фізики на тему «Визначники. Матриці. Системи лінійних рівнянь». На прикладі модельованих математичних задач продемонстровано впровадження інтегративного підходу у вищій школі. Відзначено важливість досліджуваного принципу для формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів. Раскрыта сущность понятий "интеграция", "интегративний поход"; акцентировано внимание на целесообразности и важности включения интегративного подхода в учебный процесс высшей школы. Выяснено, что процесс интеграции может иметь несколько уровней, в частности: интегрированные учебные курсы, интегрированные спецкурсы, интегрированные занятия; оптимальным на сегодня для инженерного образования есть интегративний подход к проведению отдельных занятий. В статье на конкретном примере представлено внедрение описанного подхода в учебный процесс, а именно: продемонстрировано фрагмент интегрированного занятия по высшей математике и физике, тема занятия "Определители. Матрицы. Системы линейных уравнений". На примере моделируемых математических задач продемонстрировано внедрение интегративного подхода в высшей школе. Отмечена важность исследуемого принципа для формирования мотивации учебно-познавательной деятельности будущих инженеров. The essence of the concepts integration, integrative approach has been revealed in the article; the attention is accented on expedience and importance of including of integrative approach into the educational process of higher school. It is found out that the process of integration can have a few levels, in particular: integrated educational courses, integrated special courses, integrated lessons; integrative approach is optimal today for engineering education as for conducting the lessons. The introduction of the described approach into the educational process has been offered in the article by the example, namely, the fragment of integrated lesson of higher mathematics and physics has been shown, the topic of the lesson is "Determinants".
  Повний текст PDF - 318.8 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коломієць А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коломієць А. Застосування інтегративного підходу в системі інженерної освіти на прикладі навчання лінійної алгебри / А. Коломієць // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коломієць Алла Миколаївна (педагогічні науки)
  • Коломієць Альона Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського