Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Прокопчук О. 
Формування професіоналізму в дошкільній освіті Великої Британії в руслі впровадження нових фахових кваліфікацій / О. Прокопчук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 302-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_70
Розглянуто вплив освітніх реформ на формування професіоналізму у дошкільній сфері, зокрема упровадження статусу фахівця дошкільної освіти на службову субординацію дошкільних працівників.Рассмотрено влияние образовательных реформ на формирование профессионализма в дошкольной сфере, в частности внедрение статуса специалиста дошкольного образования на служебную субординацию дошкольных работников.Influence of educational reforms on forming professionalism in early childhood education, in particular influence of introduction of Early Years Professional Status on the early years workforce framework is examined in the article.
  Повний текст PDF - 209.497 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокопчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокопчук О. Формування професіоналізму в дошкільній освіті Великої Британії в руслі впровадження нових фахових кваліфікацій / О. Прокопчук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 302-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_70.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прокопчук Ольга Ігорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського