Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Журат Ю. В. 
Педагогічні умови формування професійної суб’єктності майбутніх вчителів початкових класів: експериментальне обґрунтування / Ю. В. Журат // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_26
Обгрунтовано теоретичні та методичні умови формування професійної суб'єктності в майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. З'ясовано сучасний стан дослідженості цієї комплексної міждисциплінарної проблеми і виявлено основні протиріччя в її формуванні в системі педагогічної освіти. Визначено концептуальну основу умови її формування у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін - суб'єктно-діяльнісний підхід, а для його реалізації розроблено відповідну методику. Професійна суб'єктність вчителя початкових класів - це його інтегральна професійно важлива якість, основними проявами якої є професійне самовизначення як суб'єкта педагогічної діяльності в початковій школі, здатність і готовність до педагогічної діяльності й автономність у ній, а також суб'єктна поведінка та діяльність у процесі реалізації професійних функцій. Її формування відбувається за такими напрямами: суб'єкта власної психічної активності, суб'єкта навчальної діяльності, суб'єкта квазіпедагогічної діяльності, суб'єкта педагогічної діяльності в початкових класах.Розглянуто експериментальне вивчення суб’єктності як інтегральної якості майбутніх вчителів початкових класів, експериментальну перевірку педагогічних умов її формування у навчальній діяльності в процесі професійного навчання.Рассмотрены экспериментальное изучение субъектности как интегрального качества будущих учителей начальных классов, экспериментальная проверка педагогических условий ее формирования в учебной деятельности в процессе профессионального обучения.Experimental study of pedagogical conditions of formation of professional subjectivity of students – future primary school teachers. The article is devoted to the experimental study of subjectivity as an integral quality of primary school teachers, to the xperimental verification of pedagogical conditions of its formation in educational activities in the process of vocational training.
  Повний текст PDF - 267.953 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Журат Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Журат Ю. В. Педагогічні умови формування професійної суб’єктності майбутніх вчителів початкових класів: експериментальне обґрунтування / Ю. В. Журат // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_26.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Журат Юлія Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського