Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Щербина Д. В. 
Структурна модель творчої комунікативної позиції майбутніх учителів / Д. В. Щербина // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 353-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_85
Розглянуто зміст і сутність творчої комунікативної позиції майбутніх учителів, її структура, показники та рівні вияву. Наведено модель формування творчої комунікативної позиції студентів у процесі професійної підготовки.Рассмотрены содержание и сущность творческой коммуникативной позиции будущих учителей, ее структура, показатели и уровни проявления. Представлена модель формирования творческой коммуникативной позиции студентов в ходе профессиональной подготовки.The article considers the content and essence of creative communicative position of the future teachers, its structure, parameters and expression levels. It presents the model of forming creative communicative position of students in the process of professional training.
  Повний текст PDF - 228.599 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щербина Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щербина Д. В. Структурна модель творчої комунікативної позиції майбутніх учителів / Д. В. Щербина // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 353-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_85.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Щербина Дар'я Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського