Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Щербина Д. В. Структурна модель творчої комунікативної позиції майбутніх учителів / Д. В. Щербина // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 353-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_85 Розглянуто зміст і сутність творчої комунікативної позиції майбутніх учителів, її структура, показники та рівні вияву. Наведено модель формування творчої комунікативної позиції студентів у процесі професійної підготовки.Рассмотрены содержание и сущность творческой коммуникативной позиции будущих учителей, ее структура, показатели и уровни проявления. Представлена модель формирования творческой коммуникативной позиции студентов в ходе профессиональной подготовки.The article considers the content and essence of creative communicative position of the future teachers, its structure, parameters and expression levels. It presents the model of forming creative communicative position of students in the process of professional training. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербина Д. В. Структурна модель творчої комунікативної позиції майбутніх учителів / Д. В. Щербина // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 353-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_85.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |