Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Берека В. Є. Модульний принцип організації позааудиторної навчальної діяльності студентів / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_6 Розглянуто проблему модульного принципу організації позааудиторної навчальної діяльності студентів щодо покращання ефективності навчального процесу у ВНЗ. Обгрунтовано доцільність застосування модульного принципу в процесі самостійної навчальної діяльності.Рассмотрена проблема модульного принципа организации внеаудиторной учебной деятельности студентов с точки зрения улучшения эффективности учебного процесса в ВУЗ. Обоснована целесообразность применения модульного принципа в процессе самостоятельной учебной деятельности.The problem of module principle of organization of out of class educational activity of students from the point of view of providing the improving of effectiveness of educational process at the higher educational establishment has been viewed. Expediency of module principle use in the process of individual educational activity has been proved.Розглянуто проблему модульного принципу організації позааудиторної навчальної діяльності студентів з точки зору забезпечення покращення ефективності навчального процесу у ВНЗ. Обгрунтовано доцільність застосування модульного принципу у процесі самостійної навчальної діяльності.Рассмотрена проблема модульного принципа организации внеаудиторной учебной деятельности студентов с точки зрения обеспечения улучшения эффективности учебного процесса в ВНЗ. Обоснована целесообразность применения модульного принципа в процессе самостоятельной учебной деятельности.The problem of module principle of organization of extracurriculum activities of students from the point of view of providing the improving of effectiveness of educational process at the higher educational establishment has been studied. Expediency ofmodule principle use in the process of individual educational activity has been proved. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Берека В. Є. Модульний принцип організації позааудиторної навчальної діяльності студентів / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |