Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Мачинська Н. І. 
Роль і місце дисциплін психолого-педагогічного циклу у формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутнього фахівця в умовах магістратури вищого навчального закладу непедагогічного профілю / Н. І. Мачинська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_52
Проаналізовано теоретичні аспекти понять „компетентність”, „компетентнісний підхід”. Наведено характеристику окремих компетенцій як складових професійно-педагогічної підготовки майбутнього фахівця за умов магістратури ВНЗ непедагогічного профілю. Виокремлено професійно-педагогічну компетентність, визначено необхідність її формування у процесі педагогічної підготовки магістранта за умов ВНЗ непедагогічного профілю. Розкрито роль дисциплін психолого-педагогічного циклу у формуванні професійно-педагогічної компетентності магістрантів.Проанализированы теоретические аспекты понятий „компетентность”, „компетентностный подход”. Дана характеристика отдельных компетенций как составляющих профессионально-педагогической подготовки будущего специалиста в условиях магистратуры ВУЗ непедагогического профиля. Выделена профессионально-педагогическая компетентность, обоснована необходимость ее формирования в процессе педагогической подготовки магистранта в условиях ВУЗ непедагогического профиля. Раскрыта роль дисциплин психолого-педагогического цикла в формировании профессионально-педагогической компетентности магистрантов.The article examines the theoretical aspects of the concepts of „competence”, „competence approach” the characteristic of individual competencies as the components of vocational and educational training of future specialists in graduate university non-teaching profile is given. The author singled the professional and pedagogical competence, the necessity of its formation in the process of teacher training undergraduates in university of nonteaching profile is determined, the role of psychological andpedagogical disciplines cycle in shaping of vocational teacher competence of the undergraduates is discloses.
  Повний текст PDF - 253.28 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мачинська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мачинська Н. І. Роль і місце дисциплін психолого-педагогічного циклу у формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутнього фахівця в умовах магістратури вищого навчального закладу непедагогічного профілю / Н. І. Мачинська // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_52.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мачинська Наталія Ігорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського