Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Желанова В. В. 
Педагогічні задачі контекстного типу як засіб формування рефлексивної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_32
Актуалізовано вагомість реалізації задачного підходу в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. Обгрунтовано доцільність упровадження задач контекстного типу як засобу формування рефлексивної компетентності. Відповідно до динаміки руху діяльностей у технології контекстного навчання розглянуто використання певних типів задач. Запропоновано алгоритм аналізу педагогічних ситуацій та вирішення педагогічних проблем.Актуализирована значимость реализации задачного подхода в технологии контекстного обучения будущего учителя начальных классов. Обоснована целесообразность внедрения задач контекстного типа как способа формирования рефлексивной компетентности. В соответствии с динамикой движения деятельностей в технологии контекстного обучения рассмотрено использование определенных типов задач. Предложен алгоритм анализа педагогических ситуаций и решения педагогических задач.Meaningfulness of realization of this approach in the technology of context teaching of the future primary school teacher has been actualized in the offered article. The author grounds reasonability of introduction of tasks of context type as a methodof forming of reflexive competence. According to the dynamics of motion of activity in technology of the context teaching the use of certain types of tasks is examined. The algorithm of pedagogical situations analysis and decision of pedagogical tasks isoffered in the article.
  Повний текст PDF - 271.193 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Желанова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Желанова В. В. Педагогічні задачі контекстного типу як засіб формування рефлексивної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 149-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_32.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Желанова Вікторія В'ячеславівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського