Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Антонова К. В. 
Вплив дисциплін гуманітарного блоку на процес адаптації іноземних студентів на початковому етапі навчання у медичних університетах України / К. В. Антонова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_3
Розглянуто вплив гуманітарних дисциплін на процес адаптації іноземних студентів в медичному університеті. На основі аналізу поняття „адаптація” в широкому значенні виділено зміст поняття „адаптація іноземних студентів”. Визначено чинники, які перешкоджають процесу адаптації іноземних студентів, а також їх залежність від характерних особливостей іноземних студентів медичного університету. Розглянуто вплив і внесок окремих дисциплін гуманітарного блоку на процес адаптації іноземних студентів в начально-виховному середовищі медичного університету. Зроблено висновок, що курс „Українська (російська) мова як іноземна” має суттєвий потенціал в процесі адаптації іноземних студентів в навчально-виховному середовищі медичного університету. Виявлено пряму залежність результативності навчальної діяльності іноземних студентів від рівня їхадаптованості.Рассмотрено влияние гуманитарных дисциплин на процесс адаптации иностранных студентов в медицинском университете. На основе анализа понятия „адаптация” в широком значении выделено содержание понятия „адаптация иностранных студентов”. Определены факторы, препятствующие процессу адаптации иностранных студентов, а также их зависимость от характерных особенностей иностранных студентов в медицинском университете. Рассмотрены влияние отдельных дисциплин гуманитарного блока на процесс адаптации иностранных студентов в учебно-воспитательной среде медицинского университета. Сделано вывод, что курс „Украинский (русский) язык как иностранный” обладает существенным потенциалом в процессе адаптации иностранных студентов в учебно-воспитательной среде медицинского университета. Выявлена прямая зависимость результативности учебной деятельности иностранных студентов от уровня их адаптированности.In this article the influence of the humanities on the adaptation of international students in the medical university is considered. Based on analysis of the concept of "adaptation" in the broad sense the meaning of "adaptation of foreign students" isoutlined. Maladjusted factors of the process of foreign students adaptation, as well as their dependence on the characteristic peculiarities of foreign students at the medical university are singled out. The influence and the contribution of some disciplines of humanitarian block on the adaptation of foreign students in the educational environment of medical university are studied. It is concluded that "the Ukrainian (Russian) language as a foreign language" carries a significant and substantial potential for the adaptation of foreign students in the educational environment of medical university. Direct dependence of the effectiveness of the training of foreign students from the level of adaptation is offered.
  Повний текст PDF - 214.707 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Антонова К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Антонова К. В. Вплив дисциплін гуманітарного блоку на процес адаптації іноземних студентів на початковому етапі навчання у медичних університетах України / К. В. Антонова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського