Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Дармороз Г. А. 
Виховання і розвиток особистості з використанням лінгвокраїнознавчих знань / Г. А. Дармороз // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_27
Розглянуто питання застосування лінгвокраїнознавчих знань у процесі вивчення іноземної мови (на прикладі вивчення німецької). Проаналізовано педагогічні та лінгвістичні дослідження поняття „країнознавчі фонові знання“. Обгрунтовано важливість знань лінгвокраїнознавства як складової професійної компетенції майбутнього фахівця.Рассмотрен вопрос использования лингвострановедческих знаний в процессе изучения иностранного языка (на примере изучения немецкого). Проанализированы педагогические и лингвистические понятия „страноведческие фоновые знания”. Обоснована значимость изучения лингвострановедения как составляющей профессиональной компетенции будущего специалиста.The article concerns the question of using linguistic and cultural knowledge in the process of learning foreign language (by the sample of learning German). It analyses pedagogical and linguistic notions „country study background knowledge”; significance of the linguistic and cultural knowledge as an ingredient of prospective specialists’ professional competence.
  Повний текст PDF - 210.555 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дармороз Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дармороз Г. А. Виховання і розвиток особистості з використанням лінгвокраїнознавчих знань / Г. А. Дармороз // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_27.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського