Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Хренова В. В. 
Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак / В. В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 330-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_80
  Повний текст PDF - 257.936 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хренова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хренова В. В. Профільне навчання: основні підходи до змісту та ознак / В. В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 330-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_80.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хренова Вікторія Валеріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського