Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Романець В. М. Концептуальні засади дослідження проблеми формування професійно-педагогічного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури / В. М. Романець // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 271-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_66 Подано результати теоретичного аналізу проблеми організації професійної підготовки майбутнього викладача зарубіжної літератури, спрямованої на формування його професійно-педагогічного світогляду. Особливу увагу приділено висвітленню концептуальних засад дослідження означеного процесу.Представлены результаты теоретического анализа проблемы подготовки будущего преподавателя зарубежной литературы, направленной на формирование его профессионально-педагогического мировоззрения. Особое внимание уделено отражению концептуальных основ организации данного процесса.The article presents the results of theoretical analysis of the problem of training of the future teacher of foreign literature, aimed at the formation of his professional and pedagogical worldview. Particular attention is paid to reflection of the conceptual foundations of organizing of this process. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романець В. М. Концептуальні засади дослідження проблеми формування професійно-педагогічного світогляду майбутнього викладача зарубіжної літератури / В. М. Романець // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 271-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_66.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |