РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Аналіз досвіду використання технічних засобів сортувальних гірок
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74012<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 287
Представлено документи з 1 до 20
...

Журавель, В. В.

Аналіз досвіду використання технічних засобів сортувальних гірок


Проаналізовано досвід використання пристроїв регулювання швидкості відчепів на сортувальних гірках, які застосовуються на залізницях.



НАДХОДЖЕННЯ:
Оценка расхода топлива маневровыми тепловозами при расформировании составов на сортировочных горках

Демченко, Е. Б.

Оценка расхода топлива маневровыми тепловозами при расформировании составов на сортировочных горках


Проанализированы существующие методики определения расхода топлива маневровыми тепловозами при надвиге и роспуске составов. Выполнена оценка адекватности разработанной модели процесса надвига и роспуска составов на сортировочной горке.



НАДХОДЖЕННЯ:
Напрямки підвищення ефективності перевезень зернових вантажів залізничним транспортом

Козаченко, Д. М.

Напрямки підвищення ефективності перевезень зернових вантажів залізничним транспортом


Мета роботи - удосконалення організації перевезень зернових вантажів в Україні. На основі статистичного аналізу визначено тенденції розвитку ринку перевезень зернових вантажів. Встановлено, що залізничний транспорт здійснює перевезення зернових вантажів за умов критичного зносу основних засобів та підвищення конкуренції зі сторони інших видів транспорту. Зниження логістичних витрат на перевезення зерна може бути досягнуто за рахунок побудови системи вузлових елеваторів та маршрутизації залізничних перевезень між ними та морськими портами. Розглянуто можливість перевезення зернових вантажів у контейнерах із застосуванням бімодальних технологій.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз показників роботи сортувальних гірок і параметрів вагонопотоків, які підлягають переробці на них

Журавель, В. В.

Аналіз показників роботи сортувальних гірок і параметрів вагонопотоків, які підлягають переробці на них


Проаналізовано показники роботи сортувальних гірок і параметрів вагонопотоків, які підлягають переробці на них.



НАДХОДЖЕННЯ:
Анализ технологии работы подъездного пути ООО "ИНТЕРПАЙП НИКО ТЬЮБ" при выгрузке маршрутов с трубной заготовкой

Вернигора, Р. В.

Анализ технологии работы подъездного пути ООО "ИНТЕРПАЙП НИКО ТЬЮБ" при выгрузке маршрутов с трубной заготовкой


Приведены результаты исследований по разработке и анализу технологии работы одного из трубных заводов Украины при организации выгрузки маршрутов с заготовкой. С использованием графоаналитического метода определена продолжительность нахождения вагонов на подъездном пути трубного завода.



НАДХОДЖЕННЯ:
Определение перспектив гражданской авиации Украины в условиях либерализации рынка авиационных перевозок и решения задач обеспечения безопасности перевозок

Валько, А. Н.

Определение перспектив гражданской авиации Украины в условиях либерализации рынка авиационных перевозок и решения задач обеспечения безопасности перевозок


Международный воздушный транспорт играет большую роль в развитии политических и экономических международных отношений. Но не меньшую роль он играет во внутреннем росте страны, как показатель стабильности, благосостояния, занятости населения, импульс для развития научно-промышленного потенциала страны, в частности авиационной промышленности. Именно поэтому регулирование рынка авиационных перевозок на сегодняшний день есть одной из наиболее перспективных и руководящих составляющих деятельности авиационной области Украины. Проведенный анализ политики либерализации авиационных перевозок в рамках динамики внедрения договора "Открытое небо" отображает составляющие обеспечения конкурентоспособности украинских авиационных перевозчиков при условии вхождения в договор "Открытое небо".



НАДХОДЖЕННЯ:
Анализ диспропорции в безопасном транспортном обеспечении экономических районов Украины на примере отраслевой специализации

Волковская, А. Г.

Анализ диспропорции в безопасном транспортном обеспечении экономических районов Украины на примере отраслевой специализации


Размещение экономики по экономическим районам государства имеет свои особенности, которые зависят от многих факторов, таких как размещения населения и трудовых ресурсов, размещения природных ресурсов, а также производства и сферы обслуживания. Проведенный анализ динамики грузовых автомобильных перевозок отображает отраслевую специализацию экономических районов Украины.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз інтенсивності вантажних поїздопотоків на сортувальних станціях України

Вернигора, Р. В.

Аналіз інтенсивності вантажних поїздопотоків на сортувальних станціях України


Наведено результати дослідження інтенсивності вантажних поїздопотоків по основним сортувальним станціям України. Встановлено залежності між обсягами поїзної роботи сортувальних станцій та періодами тижня і доби. Одержані результати можна використовувати під час розробки модулю прогонозування в адаптивній системі оперативного керування роботою локомотивного парку.



НАДХОДЖЕННЯ:
Сервісна діяльність в пасажирських перевезеннях на залізничному транспорті

Коробйова, Р. Г.

Сервісна діяльність в пасажирських перевезеннях на залізничному транспорті


Проаналізовано роботу залізничного транспорту України в 2012 р. Розглянуто можливості залізниці для введення нових послуг, спрямованих на якісне забезпечення додаткових потреб пасажирів. Визначено перспективи розвитку структурних підрозділів вокзалів у разі їх введення, що надасть змогу удосконалити організацію пасажирських перевезень.



НАДХОДЖЕННЯ:
Критерій оптимізації режимів гальмування відчепів состава в умовах дії випадкових факторів

Таранець, О. І.

Критерій оптимізації режимів гальмування відчепів состава в умовах дії випадкових факторів


Розглянуто удосконалений метод оптимізації керованих відчепів в розрахунковій групі, що, на відміну від існуючих, враховує вплив випадкових факторів та надає змогу використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки. При цьому запропоновано критерій оптимізації режимів гальмування відчепів состава за умов відхилення фактичних параметрів відчепів від розрахункових значень та неточність реалізації гальмовими позиціями заданих режимів гальмування. У дослідженні використано імітаційне моделювання процесу скочування відчепів з гірки. Для оптимізації режимів гальмування відчепів застосовано ітераційний метод. Врахування впливу випадкових факторів, які діють на відчеп у процесі скочування під час оптимізації режимів гальмування відчепів надає змогу підвищити точність регулювання швидкості між відчепами. Удосконалено метод оптимізації режимів гальмування керованих відчепів в розрахунковій групі, що на відміну від існуючих, враховує вплив випадкових факторів та дозволяє використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки. Результати досліджень можна використовувати під час розробки програмних засобів техніко-економічної оцінки конструкцій та технічного забезпечення сортувальних гірок в системах проектування, а також в автоматизованих системах управління сортувальними станціями.



НАДХОДЖЕННЯ:
Людський чинник як основа безпеки руху залізничного транспорту: аналітичний огляд

Сидоренко, Г. Г.

Людський чинник як основа безпеки руху залізничного транспорту: аналітичний огляд


Проведено аналітичний огляд щодо людського чинника як основи безпеки руху. Виділено найбільш ефективні підходи відносно підвищення безпеки руху на залізничному транспорті.



НАДХОДЖЕННЯ:
Techno-economic evaluation of the efficiency of improvement of techniques rationing fixing rolling stock on the station tracks

Kozachenko, D.

Techno-economic evaluation of the efficiency of improvement of techniques rationing fixing rolling stock on the station tracks


Оцінено ефективність вдосконаленої методики нормування кількості гальмових башмаків для закріплення рухомого складу на станційних коліях, яка була запропонована в результаті попередніх досліджень. У дослідженні використано імітаційне моделювання роботи станції для розрахунку простоїв рухомого складу на коліях станцій. Методику техніко-економічного порівняння варіантів використано для оцінки ефективності вдосконалення методики нормування кількості гальмових башмаків для закріплення рухомого складу. Визначено економічний ефект від запровадження нової методики нормування закріплення рухомого складу. Виявлено, що впровадження більш досконалої методики нормування закріплення рухомого складу призведе до суттєвої економії експлуатаційних витрат залізниці. Удосконалену методику нормування кількості гальмових башмаків для закріплення рухомого складу на станційних коліях запропоновано вперше, тому техніко-економічну оцінку її ефективності також виконано вперше для залізниць України. Результати цього дослідження показують, що використання удосконаленої методики розрахунку кількості башмаків для закріплення рухомого складу призведе до економії експлуатаційних витрат залізниць за рахунок зменшення простоїв рухомого складу на станціях.



НАДХОДЖЕННЯ:
Methodology of railway networks research

Chibisov, Yu.

Methodology of railway networks research


Проаналізовано залежності між швидкістю, густиною потоку й інтенсивністю руху поїздів на залізничній дільниці. Встановлено взаємозв'язок між вихідним і вхідним потоками поїздів та щільністю поїздів на дільниці; взаємозв'язок між вхідним потоком та швидкістю руху. Наведено ряд випадкових факторів, які можуть впливати на розподіл поїздопотоків по залізничній мережі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Определение перспективных направлений в области повышения эффективности контейнерной транспортной системы

Наумов, В. С.

Определение перспективных направлений в области повышения эффективности контейнерной транспортной системы


Проведен анализ современного состояния теории и практики функционирования контейнерных терминалов. Выявлены основные недостатки функционирования контейнерной транспортной системы и предложены направления совершенствования работы контейнерных терминалов на основе принципов интероперабельности.



НАДХОДЖЕННЯ:
Удосконалення режимів керування скочуванням відчепів на автоматизованих сортувальних гірках

Кудряшов, А. В.

Удосконалення режимів керування скочуванням відчепів на автоматизованих сортувальних гірках


Розглянуто можливість використання методу оптимізації режиму розформування составів для розрахунку швидкостей виходу відчепів з гальмівних позицій на автоматизованих сортувальних гірках з метою підвищення якості сортувального процесу. Запропонований метод враховує умови розподілення як суміжних, так і несуміжних відчепів составу і використовує математичну модель скочування відчепів з гірки, що надає змогу реалізувати задані швидкості виходу з гальмівних позицій у разі регулювання зони гальмування відчепу.



НАДХОДЖЕННЯ:
Автоматизированное проектирование плана горочной горловины с учетом обеспечения безопасного взаимодействия длиннобазного подвижного состава

Пожидаев, С. А.

Автоматизированное проектирование плана горочной горловины с учетом обеспечения безопасного взаимодействия длиннобазного подвижного состава


Рассмотрены проблемы автоматизированного расчета и проектирования горочных горловин сортировочных парков железнодорожных станций. С применением математического пакета "Maple" и САПР "AutoCAD" выполнен расчет параметров горочной горловины сортировочного парка, объединяющего 42 пути. В горловине размещаются 3 тормозных позиции с возможностью укладки пятизвенных вагонных замедлителей. В запроектированной горловине обеспечивается безопасное взаимодействие длиннобазного подвижного состава, что практически невозможно реализовать в существующих условиях.



НАДХОДЖЕННЯ:
Повышение эффективности сортировочной работы при расформировании составов грузовых поездов на немеханизированных сортировочных горках

Пожидаев, С. А.

Повышение эффективности сортировочной работы при расформировании составов грузовых поездов на немеханизированных сортировочных горках


Приведены результаты расчета рекомендуемой длины юза при торможении вагонов на немеханизированных тормозных позициях сортировочных горок в современных условиях их работы. В качестве влияющих факторов рассмотрены: величина теплового потока в пятне контакта "колесо-рельс", коэффициент трения скольжения, критическая температура, скорость движения вагонов, скатывающихся с сортировочной горки, и другие. Даны рекомендации по ограничению длины юза при изменении различных факторов для обеспечения сохранности подвижного состава, перерабатываемого на немеханизированных сортировочных горках, и безопасности движения.



НАДХОДЖЕННЯ:
Розвиток сервісу в пасажирських залізничних перевезеннях

Коробйова, Р. Г.

Розвиток сервісу в пасажирських залізничних перевезеннях


У набір послуг, пов'язаних з перевезенням, входить організація обслуговування пасажирів до поїздки, під час поїздки та після неї. У зв'язку з впровадженням високошвидкісного руху на залізницях України постає питання в необхідності нічних поїздів. Виконано порівняння попиту пасажирів стосовно перевезення у нічних і високошвидкісних поїздах і "Intercity +".



НАДХОДЖЕННЯ:
Математична модель для дослідження перевезення вантажів у міжнародному сполученні

Козаченко, Д. М.

Математична модель для дослідження перевезення вантажів у міжнародному сполученні


Проаналізовано конкурентні напрямки слідування вантажопотоків у міжнародному сполученні. Розглянуто структуру системи міжнародних залізничних перевезень. Описано цілі учасників перевізного процесу.



НАДХОДЖЕННЯ:
Дослідження ефективності методу регенеративного аналізу при ергатичному моделюванні роботи залізничних станцій

Малашкін, В. В.

Дослідження ефективності методу регенеративного аналізу при ергатичному моделюванні роботи залізничних станцій


Розглянуто основні принципи методу регенеративного аналізу та наведено результати дослідження його ефективності у разі ергатичного моделювання залізничних станцій. Використання регенеративного аналізу в ергатичних моделях станцій надає змогу суттєво скоротити тривалість процесу моделювання.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського