РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Андрагогические особенности формирования профессиональной компетентности инженера-педагога
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 250
Представлено документи з 1 до 20
...

Тархан, Л. З.

Андрагогические особенности формирования профессиональной компетентности инженера-педагога: Вип. 1, 2009


Визначено шляхи оптимізації організації освітнього процесу майбутнього інженера-педагога на основі можливостей компетентнісного підходу з урахуванням особливостей андрагогіки.


Раскрыты пути оптимизации организации образовательного процесса будущего инженера-педагога на основе возможностей компетентностного подхода с учётом особенностей андрагогики.


Considered ways of optimization of organization of educational process of future engineer-teacher are considered on the basis of possibilities of competence of approach taking into account the features of andragogyky. Optimization of approaches is grounded to the students in the process of teaching on principles of teaching of adults. 45 engineer-teacher, competence approach, andragogyka, teaching quality, trade education, grown man.



НАДХОДЖЕННЯ:
Андрагогіка в системі педагогічних наук

Ничкало, Н. Г.

Андрагогіка в системі педагогічних наук: Вип. 1, 2009


Визначено питання про роль і місце андрагогіки в системі педагогічних наук. Проаналізовано на основі міждисциплінарного підходу сутність педагогіки і її субдисциплін українськими, російськими, польськими, італійськими, німецькими вченими. Здійснено систематичний аналіз поняття "загальна андрагогіка і її субдисципліни". Визначено перспективи досліджень з проблем освіти дорослих в Україні.


Проанализированы на основе междисциплинарного подхода определения сущности педагогики и ёё субдисциплин украинскими, русскими, польскими, итальянскими, немецкими учеными. Осуществлен семантический анализ понятия "общая андрагогика и её субдисциплины". Определены перспективы исследований по проблемам образования взрослых в Украине.


On the basis of interdisciplinary approach determination of essence of pedagogics and its subdisciplines is analyzed by the Ukrainian, Russian, Polish, Italian, German scientists. Semantic interpretation of concept "general andragogy and its sub disciplinesФ is carried out. It is outlined the prospects of researches from the problems of education of adults in Ukraine.



НАДХОДЖЕННЯ:
Андрагогічна модель графічної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної галузі: передумови та підходи реалізації

Дорошенко, Н. І.

Андрагогічна модель графічної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної галузі: передумови та підходи реалізації: Вип. 1, 2009


Викладені умови і підходи реалізації андрагогічної моделі графічної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівної галузі з позицій андрагогіки.


Изложены условия и подходы реализации андрагогической модели графической подготовки квалифицированнгых рабочих машиностроения с позиций андрагогики.


Is terms and approaches of realization of andragogicheskoy model of graphic preparation of the kvalifitsirovanngih working of mashinostroeniya from positions of andragogiki are outlined.



НАДХОДЖЕННЯ:
Дистанційна освіта як складова системи безперервної освіти.

Носаченко, І. М.

Дистанційна освіта як складова системи безперервної освіти.: Вип. 1, 2009


Розглянуто питання, пов'язані з необхідністю освіти особистості протягом усього життя. Особливу увагу приділено розкриттю сутності, принципам і особливостям такої форми системи неперервної освіти як дистанційна.


Рассмотрены вопросы, связанные с потребностью образования личности на протяжении всей жизни. Особое внимание уделено раскрытию сущности, принципам и особенностям такой формы системы непрерывного образования как дистанционное.


Іs developed to the problems of lifelong education. Great attention is payed to the process and principles of such form adult education as distance education.



НАДХОДЖЕННЯ:
Дослідницька діяльність майбутніх інженерів-педагогів

Архипова, М. В.

Дослідницька діяльність майбутніх інженерів-педагогів: Вип. 1, 2009


Проаналізовано дослідницьку діяльність. Виявлено зв'язок дослідницької діяльності з науковими здібностями, наведено визначення дослідницької діяльності майбутнього інженера-педагога.


Проанализирована исследовательская деятельность, выявлена связь исследовательской деятельности с научными способностями. Приведено определение исследовательской деятельности будущего инженера-педагога.


Considered research activity is analyzed, the relations between research activity and scientific capabilities are determined; the determination of research activity of future engineer-teacher is given.



НАДХОДЖЕННЯ:
Инновации в системе высшего профессионального образования

Шеховцова, Е. Ю.

Инновации в системе высшего профессионального образования: Вип. 1, 2009


Класифіковано інноваційні технології в освіті, визначено їх роль в системі вищої професійної освіти. Описано підходи до визначення інноваційної діяльності ВНЗ.


Классифицированы инновационные технологии в образовании, определена их роль в системе высшего профессионального образования. Описаны подходы к определению инновационной деятельности вузов.


Іt has been made an attempt to classify innovative techniques within education and to determine their significance for the system of higher vocational education. The author describes aproaches to the determination of innovative activity of higher educational establishments.



НАДХОДЖЕННЯ:
Інновації у професійній підготовці робітничих кадрів у 20-х роках ХХ століття

Аніщенко, О. В.

Інновації у професійній підготовці робітничих кадрів у 20-х роках ХХ століття: Вип. 1, 2009


На основі аналізу архівних і літературних джерел охарактеризовано особливості професійної підготовки кваліфікованих робітників за методикою, розробленою у 1920-х рр. співробітниками Центрального інституту праці (м. Москва). Акцентовано увагу на позитивних і негативних характеристиках цієї методики.


На основе анализа литературных и архивных источников охарактеризованы особенности профессиональной подготовки квалифицированных рабочих по методике, разработанной в Центральном институте труда (г. Москва) в 1920-х гг. Освещены положительные и отрицательные характеристики рассмотренной методики.


Сharacterizes the peculiarities of vocational education for qualified labour by the techniques which were introduced by Moscow Central Institute of Labour in the 20th years of the last century on the basis of analysed scientific and achieved resources. The author points out the advantages and drawbacks of the techniques involved.



НАДХОДЖЕННЯ:
Інтеграція східнослов'янського і західноєвропейського освітніх просторів: проблеми і перспективи

Кисільова-Бєлая, В. П.

Інтеграція східнослов'янського і західноєвропейського освітніх просторів: проблеми і перспективи: Вип. 1, 2009


Проаналізовано основні чинники, що забезпечують інтеграцію східно-слов'янського і західноєвропейського освітніх просторів. Виокремлено частину проблем, які потребують загального розв'язання.


Проанализированы основные факторы, которые обеспечивают интеграцию восточнославянского и западноевропейского образовательных пространств. Выделена часть проблем, которые требуют общего решения.


The article deals with some features, which enforce integration of Eastern Slavic and Western European educational areas. Some certain problems are circled to get common solution.



НАДХОДЖЕННЯ:
Інтелігентність педагога і науковця як проблема суспільства

Маслов, В. С.

Інтелігентність педагога і науковця як проблема суспільства: Вип. 1, 2009


Піднято проблему ігнорування, в українському соціумі явища "інтелігентність". Проаналізовано еволюційні зміни інтелігентності педагогів і вчених за останні десятиліття, виявлено причини цих змін, систематизовано якості особистості, притаманні інтелігенту-викладачу, вченому. Наведено статистичні результати дослідження проблеми (опитування різних категорій респондентів з проблеми інтелігентності), які свідчать про загальну необхідність активного звернення до проблеми інтелігентності викладача і науковця як теоретичної і практичної.


Проанализированы эволюционные изменения интеллигентности педагогов и учёных за последние десятилетия, выявлены причины этих изменений, систематизированы качества личности, имманентно присущие интеллигенту-преподавателю, учёному. Приведены статистические результаты исследования проблемы.


TutorsТ and scientistsТ education and goodmanners evolutional changers for the last decades have been analyzed, the reasons of overpatchings have been revealed. The personТs characteristics immanented specifically to the intellectual Ц tutor, scientist have been systematized. The research problem statistical results have been presented.



НАДХОДЖЕННЯ:
Мультимедіа-технології у викладанні "Основ прикладної антропології" (на прикладі підготовки інженерів-педагогів

Сейдаметова, З. Н.

Мультимедіа-технології у викладанні "Основ прикладної антропології" (на прикладі підготовки інженерів-педагогів: Вип. 1, 2009


Запропоновано структуру проведення занять з використанням мультимедіа-технологій. Подано основні методичні особливості організації пізнавальної діяльності студентів засобами мультимедіа.


Рассмотрена структура проведения занятий с использованием мультимедиа технологий. Приведены основные методические особенности организации познавательной деятельности студентов средствами мультимедиа.


Structure of the undertakіng occupatіon іs offered Іn artіcle wіth use multіmedіa technology and the maіn methodіcal partіcularіtіes to organіzatіons to cognіtіve actіvіty student facіlіty multіmedіa.



НАДХОДЖЕННЯ:
Навчальна та наукова складові магістерської підготовки

Семеног, О. М.

Навчальна та наукова складові магістерської підготовки: Вип. 1, 2009


Піднято проблему магістерської підготовки майбутніх викладачів української мови та літератури. Проаналізовано навчальні плани ВНЗ, навчальні курси лінгвометодичного блоку, методики викладання української мови та літератури в вищій школі, навчальну програму підготовки магістрів. Розглянуто особливості навчальної і наукової складових магістерської підготовки. Окреслено шляхи вдосконалення магістерської підготовки майбутніх викладачів української мови та літератури.


Рассмотрены особенности учебной и научной составных магистерской подготовки на факультетах украинской филологии высших педагогических учебных учреждений. Проанализированы учебные планы вузов, курсы лингвометодического блока, методика преподавания украинского языка и литературы в высшей школе, учебная программа подготовки магистров.


Рассмотрені especially the educational and scientific components of master's training at the faculties of Ukrainian Philology higher pedagogical educational institutions. Analyzed the curricula of schools, courses linguistic-methodical unit, methods of teaching Ukrainian language and literature in high school, the curriculum for Master.



НАДХОДЖЕННЯ:
Навчання з безпеки життєдіяльності та охорони праці: професійна компетентність

Кобилянський, О. В.

Навчання з безпеки життєдіяльності та охорони праці: професійна компетентність: Вип. 1, 2009


Проаналізовано вимоги нормативних дисциплін циклу "Безпека життєдіяльності" і модульної програми з цієї дисципліни, розробленої для підготовки фахівців економічного напрямку. Розглянуто проблеми якісної підготовки фахівців за умов істотного скорочення аудиторного навантаження.


Проанализированы требования нормативных дисциплин цикла "Безопасность жизнедеятельности" и модульной программы по этой дисциплине, разработанной для подготовки специалистов экономического направления. Рассмотрены проблемы качественной подготовки специалистов в условиях существенного сокращения аудиторной нагрузки.


analyzed the requirements of regulatory disciplines cycle "Safety" and a modular program for this discipline, developed for the training of economic direction. The problems of quality training in a significant reduction of in-class load.



НАДХОДЖЕННЯ:
Організаційна модель виробничої практики майбутніх фахівців з обліку та аудиту

Гресь, Н. Л.

Організаційна модель виробничої практики майбутніх фахівців з обліку та аудиту: Вип. 1, 2009


Представлено сучасний підхід до навчання студентів ВНЗ в умовах працюючого підприємства. Керуючись законодавчо-нормативною базою, результатами досліджень вчених, досвідом роботи навчальних закладів ІІІ - ІV рівнів акредитації визначено навчальне навантаження, етапи виробничої практики, дії учасників навчального процесу. Запропоновано схему керівництва виробничою практикою в процесі підготовки фахівців з обліку та аудиту.


Представлен современный подход к обучению студентов ВУЗ в условиях работающего предприятия. Руководствуясь законодательно-нормативной базой, результатами исследований ученых, опытом работы учебних заведений III - IV уровней акредитации определены учебная нагрузка, этапы производственной практики, действия учасников учебного процесса. Предложена схема руководства производственной практикой в процессе подготовки специалистов по учету и аудиту.


Presents a modern approach to teaching students of universities in running the company. Based on the current legislative and regulatory framework, research scientists, experienced educational institutions III-IV levels акредитаииї defined workload, the stages of production practices, actions of competitors of the educational process; proposed scheme of management of production praktikikoy during training in accounting and auditing.



НАДХОДЖЕННЯ:
Особливості організації науково-дослідної роботи аспірантів і докторантів

Отич, О. М.

Особливості організації науково-дослідної роботи аспірантів і докторантів: Вип. 1, 2009


Розглянуто проблему організації науково-дослідної роботи в галузі педагогіки. Проаналізовано особливості проведення кандидатських і докторських дисертаційних досліджень з педагогіки; виявлено основні помилки, які допускають молоді вчені; запропоновано шляхи їх подолання.


Проанализированы особенности проведения кандидатских и докторских диссертационных исследований по педагогике; выявлены основные ошибки, совершаемые начинающими учёными; предложены пути их преодоления.


In clause the features of realization candidate and doctor's dissertation researches on pedagogics are analysed; the basic mistakes made by the beginning scientists are revealed; the ways of their overcoming are offered.



НАДХОДЖЕННЯ:
Педагогическое управление ассоциативно-образным мышлением студентов при изучении художественных дисциплин

Волошина, Т. А.

Педагогическое управление ассоциативно-образным мышлением студентов при изучении художественных дисциплин: Вип. 1, 2009


Проанализирован важный этап творческого процесса - возникновение замысла. Выявлены возможности развития ассоциативно-образного мышления при изучении цикла художественных дисциплин в подготовке инженера-педагога. Раскрыта роль преподавателя в управлении творческим мышлением студентов.


Проаналізовано важливий етап творчого процесу - виникнення задуму. Виявлено можливості розвитку асоціативно-образного мислення в процесі вивчення циклу художніх дисциплін в підготовці інженера-педагога. Розкрито роль викладача в керуванні творчим мисленням студентів.


Is reviewed the important stage of the creative processа- the emergence of design. Possibilities of associative-shaped thinking in the study of the cycle of artistic disciplines in the preparation of engineer-teacher. The role of the teacher in the management of the creative thinking of students.



НАДХОДЖЕННЯ:
Поняттєво-категоріальний апарат спеціальних дисциплін професійної підготовки менеджерів туристичної індустрії

Сокол, Т. Г.

Поняттєво-категоріальний апарат спеціальних дисциплін професійної підготовки менеджерів туристичної індустрії: Вип. 1, 2009


Висвітлено проблему розробки понятійно-категоріального апарату викладання спеціальних туристичних дисциплін. Розглянуто поліаспектність поняття "туризм", запропоновано його міждисциплінарне визначення.


Освещена проблема разработки понятийно-категориального аппарата преподавания специальных туристских дисциплин. Рассмотрена полиаспектность понятия "туризм", предложено его междисциплинарное определение.


Іs devoted to the problems of working out the concept and categorial apparatus of the special tourist disciplines, examining the tourism conception as a polyaspects phenomenon, making proposition of its interdiscipline definition.



НАДХОДЖЕННЯ:
Провідні особливості навчання дорослих

Лук'янова, Л. Б.

Провідні особливості навчання дорослих: Вип. 1, 2009


Розкрито роль освіти дорослих як провідної умови розвитку сучасної особистості. Висвітлено особливості освітніх моделей - педагогічної і андрагогічної. Визначено роль суб'єктів навчання в кожній моделі, охарактеризовано основні відмінності моделей.


Раскрыта роль образования взрослых как ведущее условие развития современной личности. Рассмотрена общепризнанная целесообразность необходимости обучаться на протяжении всей жизни. Освещены особенности образовательных моделей - педагогической и андрагогической. Определена роль субъектов обучения в каждой модели, охарактеризованы наиболее значимые отличия моделей.


Reveals the role of adult education as the leading condition for the development of modern identity, and sees it as a widely recognized need for a feasibility study on lifelong learning; highlights features educational models - teaching and andragogic; determine the role of teaching the subjects in each model and characterize the most significant differences between models of twelve.



НАДХОДЖЕННЯ:
Психологічні особливості неформальної освіти дорослих

Зінченко, С. В.

Психологічні особливості неформальної освіти дорослих: Вип. 1, 2009


Розглянуто особливості неформальної освіти дорослих, комплекс функцій, які забезпечують цілісність цього виду діяльності. Розкрито категорії цієї форми освіти, деякі психологічні особливості.


Рассмотрены особенности неформального образования взрослых, комплекс функций, которые обеспечивают целостность этого вида деятельности. Раскрыты категории этой формы образования, некоторые психологические особенности.


Is examines the features of nonformal education of adults, complex of functions, which provide integrity of this type of activity. But also exposes setting of this form of education, some psychological features.



НАДХОДЖЕННЯ:
Реформування підходів у відборі змісту аграрної вищої освіти країн європейського союзу: порівняльний аспект

Журавська, Н. С.

Реформування підходів у відборі змісту аграрної вищої освіти країн європейського союзу: порівняльний аспект: Вип. 1, 2009


Проаналізовано принципи вибору змісту освіти у країнах Європейського Союзу (ЄС). Здійснено порівняння підходів щодо вибору змісту вищої аграрної освіти країн ЄС початкового етапу західноєвропейської інтеграції (Франції, Італії, Німеччини, Нідерландів, Бельгії, Люксембургу) і Великобританії.


Рассмотрены принципы выбора содержания образования в странах ЕС. Осуществлено сравнение подходов при выборе содержания аграрного высшего образования стран ЕС начального этапа западноевропейской интеграции (Франции, Италии, Германии, Нидерландов, Бельгии, Люксембурга) и Великобритании.


Principles of a choice of the contents of education in the countries of EU are considered. Comparison of approaches at a choice of the contents of agrarian higher education of the countries of EU of the initial stage of the West-European integration (France, Italy, Germany, Netherlands, Belgium, Luxembourg), Great Britain.



НАДХОДЖЕННЯ:
Становлення і розвиток музейної педагогіки в Україні

Щербак, Д. М.

Становлення і розвиток музейної педагогіки в Україні: Вип. 1, 2009


Викладено історичні й теоретичні аспекти зародження і розвитку музейної педагогіки як наукової дисципліни, визначено й охарактеризовані її освітні функції.


Представлены исторические и теоретические аспекты зарождения и развития музейной педагогики как научной дисциплины, определены и охарактеризованы её образовательные функции.


This article deals with historical and theoretical aspects of museum pedagogies origin and development as scientific discipline, reveals and characterizes its educational functions.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського