РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73466<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 650
Представлено документи з 1 до 20
...

Херсон. держ. ун-т.


. – Херсон. – 2008

Проаналізовано роль інтелектуальних інформаційних систем в економіці та освіті. Розглянуто питання класифікації та проблеми впровадження інноваційних освітніх технологій. Висвітлено тенденції розвитку освітніх інформаційно-комунікативних технологій. Розкрито теоретичний та практичний аспекти дистанційного навчання з використанням системи MOODLE, наведено рекомендації щодо даної системи навчання у ВНЗ.


Проанализирована роль интеллектуальных информационных систем в экономике и образовании. Рассмотрены вопросы классификации и проблемы внедрения инновационных образовательных технологий. Освещены тенденции развития образовательных информационно-коммуникативных технологий. Раскрыты теоретический и практический аспекты дистанционного обучения с использованием системы MOODLE, приведены рекомендации относительно данной системы обучения в ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Співаковський О. В.

Херсон. держ. ун-т.


. – Херсон. – 2008

Проаналізовано особливості ІТ-управління у ВНЗ. Висвітлено методологію та основи навчання теорії програмування. Розкрито зміст підготовки висококваліфікованих фахівців з інформаційних комп'ютерних технологій у контексті когнітивних процесів. Розглянуто питання удосконалення професійної підготовки учителів на основі комп'ютерно-орієнтованої системи навчання, використання освітнього порталу для дистанційного навчання. Вивчено проблеми використання ресурсів Інтернет у професійній підготовці магістрантів. Викладено підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні. Визначено шляхи реалізації інформаційно-комп'ютерних технологій в освіті.


Проанализированы особенности ІТ-управления в ВУЗ. Освещены методология и основы обучения теории программирования. Раскрыто содержание подготовки высококвалифицированных специалистов по информационным компьютерным технологиям в контексте когнитивных процессов. Рассмотрены вопросы усовершенствования профессиональной подготовки учителей на основе компьютерно-ориентированной системы обучения, использования образовательного портала для дистанционного обучения. Изучены проблемы использования ресурсов Интернет в профессиональной подготовке магистрантов. Изложены подходы к использованию информационно-коммуникационных технологий в обучении. Определены пути реализации информационно-компьютерных технологий в образовании.



НАДХОДЖЕННЯ:
Автоматизація підготовки звітної документації ВНЗ з елементами електронного документообігу

Головний редактор:

Співаковський О. В.

Мельник, М. О.

Автоматизація підготовки звітної документації ВНЗ з елементами електронного документообігу


Розглянуто питання впровадження інформаційно-комунікаційної технології збору та опрацювання звітної інформації вищих навчальних закладів (ВНЗ). Запропоновано автоматизувати процес підготовки основних звітів ВНЗ. На базі системи, що пропонується, можливо впровадити електронний документообіг між Міністерством освіти і науки та ВНЗ України.



НАДХОДЖЕННЯ:
Алгоритм пошуку атрактору динамічної системи загального вигляду

Вейцбліт, О. Й.

Алгоритм пошуку атрактору динамічної системи загального вигляду


Наведено алгоритм, що дозволяє знайти атрактор довільної динамічної системи з урахуванням її неусувних випадкових флуктуацій.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз інформаційного фонду бібліотеки вищого навчального закладу

Бабенко, В. О.

Аналіз інформаційного фонду бібліотеки вищого навчального закладу


Наведено результати аналізу структур інформаційного фонду НТБ ім. Г. І. Денисенка НТУУ "КПІ" в розрізі тематичного складу фонду, фонду за типами та видами документів, результати аналізу використання фонду за категоріями читачів та типами документів. Визначено рівень комплектування бібліотеки вищого навчального закладу (ВНЗ). Результати аналізу є підгрунтям для визначення першочергових напрямів оцифрування друкованих видань, що складає основу колекцій електронної бібліотеки ВНЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз, дослідження та розв'язування конкурсних задач під час учнівської олімпіади з інформатики

Жуковський, С. С.

Аналіз, дослідження та розв'язування конкурсних задач під час учнівської олімпіади з інформатики


Запропоновано методику підготовки учнів до розв'язування олімпіадних задач з інформатики. Наведено технологію аналізу задачі та її умови, побудови математичної моделі, реалізації алгоритму мовою програмування та тестування програми-розв'язку. Запропоновано стратегію поведінки учня під час змагання.



НАДХОДЖЕННЯ:
Архітектура веб-орієнтованої системи віртуальних лабораторій в Грід-інфраструктурі

Сальніков, А. О.

Архітектура веб-орієнтованої системи віртуальних лабораторій в Грід-інфраструктурі


Описано результати аналізу ряду існуючих систем керування завданнями в Грід. На Грід ресурсі Київського національного університету проведено тестування трьох систем: LAP, P-GRADE, BIOSIMGRID. Здійснено порівняння характеристик проаналізованих систем керування. Розроблено вимоги до архітектури комплексної веб-орієнтованої системи віртуальних лабораторій та інтерактивного керування завданнями в GRID-інфраструктурі високопродуктивних обчислень для наукових та освітніх установ України.



НАДХОДЖЕННЯ:
Архітектура інформаційної системи нормативно-правового, науково-методичного забезпечення навчальної та методичної роботи вищого навчального закладу

Пічугін, М. Ф.

Архітектура інформаційної системи нормативно-правового, науково-методичного забезпечення навчальної та методичної роботи вищого навчального закладу


Викладено призначення, функції, структуру, зміст бази електронних документів та основні питання апаратно-програмної архітектури інформаційної системи нормативно-правового, науково-методичного забезпечення навчальної та методичної роботи вищого навчального закладу.



НАДХОДЖЕННЯ:
Архітектура систем обробки та архівації бібліотечного контенту в гетерогенному середовищі ВНЗ

Тимофєєв, В. І.

Архітектура систем обробки та архівації бібліотечного контенту в гетерогенному середовищі ВНЗ


Питання збереження інформації наукових бібліотек вузів у вигляді електронних документів на цей час залишається важливим напрямом створення та розвитку систем сервісного обслуговування їх абонентів і являють собою досить складні науково-технічні задачі перспективних ІТ-технологій, що пов'язані зі створенням доступних широкому загалу освітян інформаційних фондів і ресурсів. Розроблено структури систем архівації даних та цифрових об'єктів електронних бібліотек для рівня регіону та рівня вузу, а також Центру обробки даних такої системи, архітектура мережі вузлів якої співпадає з розташуванням вузлів мережі УРАН, що значно спрощує взаємодію компонентів систем архівації між собою.



НАДХОДЖЕННЯ:
Архітектура та функціональність програмного комплексу "KSU FEEDBACK"

Співаковський, О. В.

Архітектура та функціональність програмного комплексу "KSU FEEDBACK"


Розглянуто проблему побудови зворотного контуру. Наведено варіант її вирішення за допомогою програмного комплексу "KSU Feedback". Докладно проаналізовано архітектуру та інтерфейс даного проекту. Підкреслено переваги сервісу в порівнянні з існуючими рішеннями.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання інформаційних комп'ютерних технологій в геометричній підготовці майбутніх вчителів математики

Григор'єва, В. Б.

Використання інформаційних комп'ютерних технологій в геометричній підготовці майбутніх вчителів математики


Розглянуто питання використання комп'ютерних технологій, зокрема, педагогічного програмного засобу "Аналітична геометрія", в процесі викладання курсу аналітичної геометрії у ВУЗі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання інформаційних технологій в викладанні економічних дисциплін

Носова, О. В.

Використання інформаційних технологій в викладанні економічних дисциплін


Розглянуто поняття інформаційні технології, інформаційні ресурси та дистанційна технологія навчання, що має високу ступінь мобільності та можливості охоплення широкого кола студентів, а також є однією з найбільш ефективних і перспективних систем підготовки фахівців.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання кейс-методу у викладанні фахових дисциплін майбутнім економістам

Гончарова, О. Н.

Використання кейс-методу у викладанні фахових дисциплін майбутнім економістам


Проаналізовано особливості метода навчання студентів на підставі реальних ситуацій з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто авторський досвід застосування в навчальному процесі кейс-методу під час навчання студентів на економічних спеціальностях.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання комп'ютерних засобів у процесі самоосвіти майбутніх педагогів

Пермінова, Л. А.

Використання комп'ютерних засобів у процесі самоосвіти майбутніх педагогів


Розкрито необхідність оптимального використання комп'ютерних засобів навчання під час самоосвіти студентів як педагогічної умови удосконалення якості підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності. Обгрунтовано технологію "Портфоліо" для самоосвітньої діяльності студентів.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання комп'ютерних технологій у міжпредметних проектах під час навчальної практики з фізики

Гай, Н. О.

Використання комп'ютерних технологій у міжпредметних проектах під час навчальної практики з фізики


Розглянуто можливості використання комп'ютерних технологій під час виконання учнями міжпредметних проектів з фізики під час навчальної практики.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання програмного модуля "Калькулятор" для розв'язування шкільних фізичних задач

Одінцов, В. В.

Використання програмного модуля "Калькулятор" для розв'язування шкільних фізичних задач


Розглянуто методичні та технологічні питання, пов'язані з функціональністю спеціального програмного засобу Калькулятор, призначеного для підтримки розв'язування задач шкільного курсу фізики. Перша версія цього програмного засобу створена НДІ інформаційних технологій Херсонського державного університету.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання соціального сервісу Google-групи в навчально-педагогічній діяльності

Носенко, Т. І.

Використання соціального сервісу Google-групи в навчально-педагогічній діяльності


Розглянуто питання застосування сервісів Web 2.0 для організації навчальної діяльності викладача вищої школи, проаналізовано переваги і сформульовано питання використання соціальних сервісів в навчальних цілях. Визначено, що об'єднуючись у групи, студенти педагогічних вищих навчальних закладів таким чином готуються до професійної діяльності, поглиблюючи фахові знання.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання web та мультимедіа технологій при вивченні гуманітарних наук. Web-мультимедіа енциклопедія "Вільям Шекспір і Ренесанс"

Алфьоров, Є. А.

Використання web та мультимедіа технологій при вивченні гуманітарних наук. Web-мультимедіа енциклопедія "Вільям Шекспір і Ренесанс"


Розглянуто можливості використання інноваційних інформаційних технологій у сучасній системі освіти. Увагу приділено застосуванню web-мультимедійних технологій під час вивчення гуманітарних наук. Як приклад використання інформаційно-комунікаційних засобів у процесі вивчення філологічних дисциплін описується призначення, функціональність та архітектура web-мультимедіа енциклопедії "Вільям Шекспір і Ренесанс", розробленої у лабораторії інтегрованих середовищ навчання НДІ ІТ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Віддалене виконання лабораторних робіт - сучасний погляд

Бичков, О. С.

Віддалене виконання лабораторних робіт - сучасний погляд


Розглянуто питання забезпечення віддаленого доступу до виконання лабораторних робіт. Створення такої системи вимагає реалізацію функцій симуляції лабораторного обладнання, запуск віртуальних лабораторних робіт, віддалене підключення діючого лабораторного обладнання.



НАДХОДЖЕННЯ:
Візуальна підтримка алгоритмічної підготовки майбутніх учителів математики в умовах ІКТ

Волошинов, С. А.

Візуальна підтримка алгоритмічної підготовки майбутніх учителів математики в умовах ІКТ


Розглянуто питання використання візуалізаторів, зокрема модулю середовища демонстрації інтегрованого середовища вивчення курсу "Основи алгоритмізації та програмування", що розроблено в НДІ ІТ Херсонського державного університету, для викладання курсу програмування у вищих навчальних закладах.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського