РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

Центр ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України.


. – К.: Міленіум. – 2005

Висвітлено методологічні засади та напрямки реформування післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто питання реалізації педагогічних проектів у системі підвищення кваліфікації вчителів, умови координації наукових досліджень у закладах післядипломної педагогічної освіти в процесі децентралізації управління. Викладено наукові підходи до програмно-методичного забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також гендерний підхід у вихованні підлітків. Проаналізовано тенденції розвитку післядипломної освіти в інформаційному суспільстві. Розкрито науково-методичні аспекти підвищення фахової майстерності вчителів.


Освещены методологические основы и направления реформирования последипломного педагогического образования. Рассмотрены вопросы реализации педагогических проектов в системе повышения квалификации учителей, условия координации научных исследований в заведениях последипломного педагогического образования в процессе децентрализации управления. Изложены научные подходы к программно-методическому обеспечению повышения квалификации педагогических кадров, а также гендерный подход в воспитании подростков. Проанализированы тенденции развития последипломного образования в информационном обществе. Раскрыты научно-методические аспекты повышения профессионального мастерства учителей.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Олійник В. В.

Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


. – К.: Міленіум. – 2007

Розглянуто питання становлення післядипломної педагогічної освіти в Херсонській губернії у другій половині ХІХ ст. Висвітлено сучасні проблеми організації інноваційної діяльності у системі загальної середньої освіти. Проаналізовано закономірності адаптивного управління соціально-педагогічними системами, досвід проведення інтернет-конкурсів в організаційних і технологічних аспектах. Викладено концептуальні засади науково-методичного забезпечення апробації навчальних програм і підручників для профільного навчання. Визначено рівні управління мотивацією професійної діяльності викладачів технікумів, напрями змін трансформаційних процесів у вітчизняній післядипломній педагогічній освіті у соціокультурному контексті, психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управління. Розкрито роль ідентичності у формуванні професійної компетентності практичних психологів. Описано особливості ціннісних орієнтацій керівних кадрів освіти у мотивації їх професійного вдосконалення.


Рассмотрены вопросы становления последипломного педагогического образования в Херсонской губернии во второй половине ХІХ ст. Освещены современные проблемы организации инновационной деятельности в системе общего среднего образования. Проанализированы закономерности адаптивного управления социально-педагогическими системами, опыт проведения интернет-конкурсов в организационных и технологических аспектах. Изложены концептуальные основы научно-методического обеспечения апробации учебных программ и учебников для профильного обучения. Определены уровни управления мотивацией профессиональной деятельности преподавателей техникумов, направления изменений трансформационных процессов в отечественном последипломном образовании в социокультурном контексте, психологические условия подготовки руководителей общеобразовательных учебных заведений к управлению. Раскрыта роль идентичности в формировании профессиональной компетентности практических психологов. Описаны особенности ценностных ориентаций руководящих кадров образования в мотивации их профессионального усовершенствования.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Олійник В. В.

Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


. – К.: Логос. – 2007

Розглянуто питання етнопедагогічної підготовки та формування критичного мислення у вчителів іноземної мови початкових шкіл, удосконалення технології проведення апробації шкільних підручників. Викладено критеріально-рівневий підхід до формування професійно-термінологічної компетентності у фаховій підготовці аграрників. Висвітлено методологічні орієнтири педагогічної кваліметрії. Проаналізовано напрями підвищення рівня вищої освіти за сучасних умов, духовний саморозвиток особистості студента ВНЗ економічного профілю у контексті культури та вивчення культурологічних предметів, професійно-педагогічну культуру викладачів ВНЗ на основі ціннісного підходу. Розкрито психологічні проблеми розвитку професійної самосвідомості керівників ПТУ у процесі підвищення їх кваліфікації. Визначено роль соціальної реклами у формуванні моралі та поведінки людини, психологічного тренінгу у системі полікультурної освіти.


Рассмотрены вопросы этнопедагогической подготовки и формирования критического мышления у учителей иностранного языка начальных школ, усовершенствования технологии проведения апробации школьных учебников. Изложен критериально-уровневый подход к формированию профессионально-терминологической компетентности в специальной подготовке аграрников. Освещены методологические ориентиры педагогической квалиметрии. Проанализированы направления повышения уровня высшего образования в современных условиях, духовное саморазвитие личности студента ВУЗ экономического профиля в контексте культуры и изучения культурологических предметов, профессионально-педагогическая культура преподавателей ВУЗ на основе ценностного подхода. Раскрыты психологические проблемы развития профессионального самосознания руководителей ПТУ в процессе повышения их квалификации. Определены роль социальной рекламы в формировании морали и поведения человека, психологического тренинга в системе поликультурного образования.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Олійник В. В.

Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


. – К.: Геопринт. – 2007

Проаналізовано особистісну готовність педагогів до інноваційної діяльності за умов сучасних освітніх трансформацій, вплив організаційної культури школи на ефективність педагогічної діяльності вчителів, рівні психологічної готовності учителів до інтерактивної взаємодії з учнями. Розкрито теоретико-методологічні засади психолого-педагогічного проектування експериментального навчання щодо розвитку творчих здібностей молодших школярів. Розглянуто питання управління особистісним розвитком учнів на базі психолого-педагогічного проектування. Висвітлено психологічні проблеми професійної діяльності працівників районних (міських) методичних центрів у післядипломній педагогічній освіті.


Проанализированы личностная готовность педагогов к инновационной деятельности в условиях современных образовательных трансформаций, влияние организационной культуры школы на эффективность педагогической деятельности учителей, уровни психологической готовности учителей к интерактивному взаимодействию с учениками. Раскрыты теоретико-методологические основы психолого-педагогического проектирования экспериментального обучения относительно развития творческих способностей младших школьников. Рассмотрены вопросы управления личностным развитием учеников на основе психолого-педагогического проектирования. Освещены психологические проблемы профессиональной деятельности работников районных (городских) методических центров в последипломном педагогическом образовании.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Олійник В. В.

Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


. – К.: Геопринт. – 2008

Розкрито теоретичні засади інформатизації системи управління закладами післядипломної педагогічної освіти на основі комп'ютерних технологій. Висвітлено проблеми організації інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти, наукові підходи в системі підготовки вчителів до профільного навчання старшокласників. Розглянуто питання полікультурної освіти вчителів. Проаналізовано особливості ціннісного ставлення керівників загальноосвітніх навчальних закладів до професійного та особистісного розвитку.


Раскрыты теоретические основы информатизации системы управления заведениями последипломного педагогического образования на основе компьютерных технологий. Освещены проблемы организации инновационной деятельности в системе общего среднего образования, научные подходы в системе подготовки учителей к профильному обучению старшеклассников. Рассмотрены вопросы поликультурного образования учителей. Проанализированы особенности ценностного отношения руководителей общеобразовательных учебных заведений к профессиональному и личностному развитию.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Олійник В. В.

Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


. – К.: Міленіум. – 2008

Проаналізовано фактори і шляхи оптимізації стратегії удосконалення кадрового забезпечення економіки України. Розкрито ідеологічні та методологічні основи розвитку стратегічного кадрового менеджменту в контексті формування громадянського суспільства. Описано технологію адаптивного управління персоналом. Розглянуто питання формування організаційного механізму управління професійним розвитком менеджера загальноосвітнього навчального закладу, організації системи педагогічного моніторингу у ВНЗ. Визначено професійно-ціннісні орієнтири управлінської еліти навчальних закладів у соціокультурній динаміці українського суспільства.


Проанализированы факторы и пути оптимизации стратегии усовершенствования кадрового обеспечения экономики Украины. Раскрыты идеологические и методологические основы развития стратегического кадрового менеджмента в контексте формирования гражданского общества. Описана технология адаптивного управления персоналом. Рассмотрены вопросы формирования организационного механизма управления профессиональным развитием менеджера общеобразовательного учебного заведения, организации системы педагогического мониторинга в ВУЗ. Определены профессионально-ценностные ориентиры управленческой элиты учебных заведений в социокультурной динамике украинского общества.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Олійник В. В.

Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


. – К. – 2008

Розглянуто питання формування професійної компетентності студентів у ВНЗ. Проаналізовано самовдосконалення вчителів як чинник їх професійного розвитку. Визначено психологічний зміст гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Описано властивості когнітивної складової професійної "Я-концепції" вчителів початкових шкіл у контексті інноваційної діяльності. Висвітлено психологічні особливості синдрому професійного вигорання практичних психологів на різних етапах професіоналізації, професійної ідентичності особистості психолога.


Рассмотрены вопросы формирования профессиональной компетентности студентов в ВУЗ. Проанализировано самоусовершенствование учителей как фактор их профессионального развития. Определено психологическое содержание гендерной компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений. Описаны свойства когнитивной составной профессиональной "Я-концепции" учителей начальных школ в контексте инновационной деятельности. Освещены психологические особенности синдрома профессионального выгорания практических психологов на разных этапах профессионализации, профессиональной идентичности личности психолога.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Олійник В. В.

Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


. – К. – 2008

Висвітлено проблеми розвитку сучасної професійної освіти. Розглянуто питання підготовки вчителів до застосування методу проектів у мовній освіті молодших школярів. Визначено залежність проявів рівня агресивності дошкільників від візуальних ЗМІ. Розкрито соціокультурні та психологічні аспекти становлення та діяльності неформальних об'єднань дітей і молоді. Вивчено проблему економічної соціалізації дітей з особливими потребами у психологічному вимірі. Описано модель гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано особливості самоактуалізації студентів-психологів у процесі професійної підготовки та спрямованості. Наведено результати емпіричного дослідження стійкості до психологічних бар'єрів у професійно-педагогічній діяльності викладачів ВНЗ.


Освещены проблемы развития современного профессионального образования. Рассмотрены вопросы подготовки учителей к применению метода проектов в языковом образовании младших школьников. Определена зависимость проявлений уровня агрессивности дошкольников от визуальных СМИ. Раскрыты социокультурные и психологические аспекты становления и деятельности неформальных объединений детей и молодежи. Изучена проблема экономической социализации детей с особенными потребностями в психологическом измерении. Описана модель гендерной компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений. Проанализированы особенности самоактуализации студентов-психологов в процессе профессиональной подготовки и направленности. Приведены результаты эмпирического исследования устойчивости к психологическим барьерам в профессионально-педагогической деятельности преподавателей ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості у системі неперервної професійної освіти

Головний редактор:

Олійник В. В.

Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості у системі неперервної професійної освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24 квіт. 2009 р., Київ. – К., 2009


Розглянуто питання розвитку професійної компетентності вчителів мистецької освіти. Описано методи формування професійних умінь учителів початкових класів на основі взаємодії різних видів мистецтва. Проаналізовано роль патріотичного виховання в розвитку етнічної ідентичності підлітків. Висвітлено теоретичні та організаційні проблеми запровадження компетентнісного підходу в професійно-технічну освіту. Розкрито специфіку науково-педагогічного супроводу професійного зростання вчителів іноземної мови у системі післядипломної освіти. Визначено зміст і організаційно-педагогічні умови перепідготовки безробітних у ВНЗ.


Рассмотрены вопросы развития профессиональной компетентности учителей художественного образования. Описаны методы формирования профессиональных умений учителей начальных классов на основе взаимодействия разных видов искусства. Проанализирована роль патриотического воспитания в развитии этнической идентичности подростков. Освещены теоретические и организационные проблемы внедрения компетентностного подхода в профессионально-техническое образование. Раскрыта специфика научно-педагогического сопровождения профессионального роста учителей иностранного языка в системе последипломного образования. Определены содержание и организационно-педагогические условия переподготовки безработных в ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості у системі неперервної професійної освіти

Головний редактор:

Олійник В. В.

Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


Психолого-педагогічний супровід фахового зростання особистості у системі неперервної професійної освіти: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24 квіт. 2009 р., Київ. – К., 2009


Наведено результати дослідження стресостійкості особистості практичного психолога в процесі професійної підготовки у ВНЗ, розглянуто питання їх підготовки у системі освіти до запобігання проявам агресивності у підлітків. Проаналізовано психологічні особливості професійної адаптації молодих психологів в освітніх закладах, формування мотиваційного компоненту готовності педагогів до інтерактивної взаємодії з учнями. Визначено шляхи розвитку гендерної культури сучасних вчителів. Описано модель сприяння особистісному розвитку керівників освітніх організацій у системі післядипломної педагогічної освіти, розвитку психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів у післядипломній освіті.


Приведены результаты исследования стрессоустойчивости личности практического психолога в процессе профессиональной подготовки в ВУЗ, рассмотрены вопросы их подготовки в системе образования к предотвращению проявлений агрессивности у подростков. Проанализированы психологические особенности профессиональной адаптации молодых психологов в учебных заведениях, формирования мотивационного компонента готовности педагогов к интерактивному взаимодействию с учениками. Определены пути развития гендерной культуры современных учителей. Описаны модель способствования личностному развитию руководителей образовательных организаций в системе последипломного педагогического образования, развития психологической компетентности работников районных методических кабинетов в последипломном образовании.



НАДХОДЖЕННЯ:
Психологічні проблеми становлення фахівців в умовах соціальних трансформацій

Головний редактор:

Олійник В. В.

Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


Психологічні проблеми становлення фахівців в умовах соціальних трансформацій: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24 листоп. 2009 р., Київ. – К., 2009


Описано технології оцінювання професійної компетентності вчителів мистецьких дисциплін. Викладено концептуальні основи фахового зростання викладачів інформаційних технологій професійно-технічних навчальних закладів, основи проектного менеджменту в системі виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів. Висвітлено методику підготовки вчителів початкових класів до використання комп'ютерних технологій у навчанні дітей з порушенням зору. Розглянуто питання розвитку комунікативних умінь у контексті професійного зростання вчителів іноземної мови, підготовки педагогів до роботи за умов децентралізації управління професійним навчанням. Проаналізовано проблему вибору профілю навчання на етапі допрофільної підготовки. Розкрито практичні аспекти формування правової компетентності науково-педагогічних працівників ВНЗ.


Описаны технологии оценки профессиональной компетентности учителей художественных дисциплин. Изложены концептуальные основы профессионального роста (ПР) преподавателей информационных технологий профессионально-технических учебных заведений, основы проектного менеджмента в системе воспитательного процесса общеобразовательных учебных заведений. Освещена методика подготовки учителей начальных классов к использованию компьютерных технологий в обучении детей с нарушением зрения. Рассмотрены вопросы развития коммуникативных умений в контексте ПР учителей иностранного языка, подготовки педагогов к работе в условиях децентрализации управления профессиональным обучением. Проанализирована проблема выбора профиля обучения на этапе допрофильной подготовки. Раскрыты практические аспекты формирования правовой компетентности научно-педагогических сотрудников ВУЗ.



НАДХОДЖЕННЯ:
Психологічні проблеми становлення фахівців в умовах соціальних трансформацій

Головний редактор:

Олійник В. В.

Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих.


Психологічні проблеми становлення фахівців в умовах соціальних трансформацій: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24 листоп. 2009 р., Київ. – К., 2009


Проаналізовано психологічні особливості професійної спрямованості сучасних старшокласників. Визначено рефлексивність керівників освітніх організацій (КОО) як чинник удосконалення їх психологічної компетентності. Розкрито взаємозв'язок емоційної особистості психологів і компонентів мотивації їх професійної підготовки, рівня професійної ідентичності вчителя зі стажем педагогічної діяльності, теоретичні аспекти соціалізації особистості за умов соціальних трансформацій. Висвітлено проблеми мотивації КОО до вдосконалення психологічної компетентності, регуляції психічних станів студентів у стресових ситуаціях навчальної діяльності. Розглянуто питання розвитку комунікативних навичок підлітків за допомогою педагогічної фасилітації, психологічної підготовки класних керівників до розвитку духовно-катарсичної активності підлітків.


Проанализированы психологические особенности профессиональной направленности современных старшеклассников. Определена рефлексивность руководителей образовательных организаций (РОО) как фактор усовершенствования их психологической компетентности. Раскрыты взаимосвязь эмоциональной личности психологов и компонентов мотивации их профессиональной подготовки, уровня профессиональной идентичности учителя со стажем педагогической деятельности, теоретические аспекты социализации личности в условиях социальных трансформаций. Освещены проблемы мотивации РОО к усовершенствованию психологической компетентности, регуляции психических состояний студентов в стрессовых ситуациях учебной деятельности. Рассмотрены вопросы развития коммуникативных навыков подростков с помощью педагогической фасилитации, психологической подготовки классных руководителей к развитию духовно-катарсической активности подростков.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Олійник В. В.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського