РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69330<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

. – Ізмаїл. – 2001

Розглянуто психолого-педагогічні засади процесу формування вмінь учнів розв'язувати текстові задачі. Проаналізовано особливості розвитку дитячого організму та психологічні процеси на різних етапах онтогенезу. Основну увагу приділено семантичним змінам латинськомовних елементів в українських пам'ятках кінця XVI - XVII ст., експериментальній прозі Д.Дос Пассоса та її рецепції у літературній критиці 1930-х рр., фонологічній еволюції германських мов у діахронії та синхронії, принципам політичного театру А.Адамовича та мовленнєвому етикету Подунав'я. Детально охарактеризовано пропагандистську діяльність Народного Руху України.



НАДХОДЖЕННЯ:
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. – Ізмаїл, 2004


Наведено порівняльний аналіз аграрних перетворень П.Скоропадського та А.Денікіна, семантичний аналіз французько-українських перекладних відповідностей. Розглянуто історичні аспекти первісної моралі, прагматичні аспекти функціонування румунської мови на півдні Одещини. Розкрито суть поняття моделі світу у філософському, лінгвістичному, літературознавчому та культурологічному аспектах. Висвітлено особливості перекладу юридичних термінів латинського походження українською мовою, відображення концепту тривалості засобами темпоральної лексики.


Приведены сравнительный анализ аграрных преобразований П.Скоропадского и А.Деникина, семантический анализ французско-украинских переводных соответствий. Рассмотрены исторические аспекты первичной морали, прагматические аспекты функционирования румынского языка на юге Одесской области. Раскрыта сущность понятия модели мира в философском, лингвистическом, литературоведческом и культурологическом аспектах. Освещены особенности перевода юридических терминов латинского происхождения на украинский язык, отображения концепта продолжительности средствами томпоральной лексики.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

. – Ізмаїл. – 2001

Досліджено роль св. великомученика Пантелеймона у культурі Київської Русі. Висвітлено діяльність редакції регіональних газет Новоросійського краю щодо впровадження рубрики політичних матеріалів, які постійно перебували під суворим контролем цензури (1830 - 1870 гг.). Наведено основні напрямки воєнної політики Української Центральної Ради з березня 1917 до квітня 1918 рр. Проведено педагогічний аналіз своєрідностей художньої діяльності молодших школярів. Розглянуто особливості викладання французької мови як третьої іноземної.


Исследована роль св. великомученника Пантелеймона в культуре Киевской Руси. Отражена деятельность редакции региональных газет Новороссийского края по внедрению рубрики политических материалов, постоянно находящихся под суровым контролем цензуры (1830 - 1970 гг). Показаны основные направления военной политики Украинской Центральной Рады с марта 1917 - апрель 1918 гг. Проведен педагогический анализ своеобразия художественной деятельности младших школьников. Рассмотрены особенности преподавания французского языка как третьего иностранного.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

. – Ізмаїл. – 2002

Висвітлено питання історичних, педагогічних та філологічних наук. Наведено класифікацію православного сектантства. Описано старообрядницькі монастирі на півдні Бессарабії. Розкрито соціально-професійні особливості самореалізації вчителя. Розглянуто особливості виховання молодших школярів у громадській організації "Пласт". Проаналізовано специфіку використання односкладних іменних конструкцій у поетичному дискурсі визначної української поетеси Л.Костенко. Викладено різноманітні підходи до дефініції та типології дискурсу в англомовній лінгвістиці.


Освещены вопросы с исторических, педагогических и филологических наук. Приведена классификация православного сектантства. Описаны старообряднические монастыри на юге Бессарабии. Раскрыты социально-профессиональные особенности самореализации учителя. Рассмотрены особенности воспитания младших школьников в общественной организации "Пласт". Проанализирована специфика использования односложных именных конструкций в поэтическом дискурсе известной украинской поэтессы Л.Костенко. Изложены разнообразные подходы к дефиниции и типологии дискурса в англоязычной лингвистике.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

. – Ізмаїл. – 2002

На матеріалах українського Поділля розглянуто особливості більшовицької трансформації політичної системи у першій половині 1920 рр. Висвітлено діяльність школи військової підготовки в Новоросійському поселенні. Охарактеризовано письмо як засіб і об'єкт навчання англійської мови. Запропоновано концепцію особистості в українській класичній педагогіці. Розглянуто проблему розвитку мислення молодших школярів у процесі складання та розв'язання задач. Висвітлено стильові особливості поезії М.Драй-Хмари, а також психологічні аспекти інтимної лірики Л.Костенко.


На материалах украинского Подолия рассмотрены особенности большевистской трансформации политической системы в первой половине 1920 гг. Освещена деятельность школы военной подготовки в Новороссийском поселении. Охарактеризовано письмо как способ и объект обучения английскому языку. Предложена концепция личности в украинской классической педагогике. Рассмотрены проблемы развития мышления младших школьников в процессе составления и решения задач. Освещены стилевые особенности поэзии М.Драй-Хмары, а также психологичекие аспекты интимной лирики Л.Костенко.



НАДХОДЖЕННЯ:
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. – Ізмаїл, 2004


Викладено концептуальні підходи до створення навчальних програм з інформатики для шкіл згідно з вимогами державного стандарту. Висвітлено проблеми створення та впровадження комп'ютерно-орієнтованих засобів навчальної діяльності. Розкрито психолого-педагогічні засади розвитку творчих здібностей школярів засобами комп'ютерного моделювання, концептуальні засади використання модельного підходу у вирішенні проблеми профільного навчання. Проаналізовано організацію регіонального центру дистанційної освіти при Ізмаїльському державному гуманітарному університеті. Запропоновано нові підходи до створення навчальних посібників для студентів - майбутніх учителів української мови та літератури. Описано стратегії управління школою за сучасних умов.


Изложены концептуальные подходы к созданию учебных программ по информатике для школ в соответствии с требованиями государственного стандарта. Освещены проблемы создания и внедрения компьютерно-ориентированных средств учебной деятельности. Раскрыты психолого-педагогические основы развития творческих способностей школьников средствами компьютерного моделирования, концептуальные основы использования модельного подхода в решении проблемы профильного обучения. Проанализирована организация регионального центра дистанционного образования при Измаильском государственном гуманитарном университете. Предложены новые подходы к созданию учебных пособий для студентов - будущих учителей украинского языка и литературы. Описаны стратегии управления школой в современных условиях.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

. – Ізмаїл. – 2003

Розглянуто питання історичних, педагогічних і філологічних наук. Висвітлено окремі аспекти індустріального розвитку Наддніпрянської України у 1861 - 1914 рр., а також питання середньовічної історії України в науковому доробку Ф.І.Леонтовича. Наведено стилістичний аналіз тексту як засобу формування дослідницьких умінь студентів. Розглянуто еволюцію жанрів в українській малій прозі. Запропоновано постмодерністську концепцію дійсності у творчості В.Берроуза. Проаналізовано особливості формування готовності студентів до диференційного навчання.


Рассмотрены вопросы исторических, педагогических и филологических наук. Освещены отдельные аспекты индустриального развития Надднепрянской Украины в 1861 - 1914 гг., а также вопросы средневековой истории Украины в научном творчестве Ф.И.Леонтовича. Приведен стилистический анализ текста как средство формирования исследовательских умений студентов. Рассмотрена эволюция жанров в украинской малой прозе. Предложена постмодернистская концепция действительности в творчестве В.Берроуза. Проанализированы особенности формирования готовности студентов к дифференцированному обучению.



НАДХОДЖЕННЯ:
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. – Ізмаїл, 2005


Освещена поэтическая теология в стихотворении А.С.Пушкина "Пророк". Проанализирована архетипная природа подражания в литературе романтизма в произведениях А.С.Пушкина и Т.Г.Шевченко. Рассмотрены вопросы интерпретации личности и творчества А.С.Пушкина в литературной критике конца ХІХ - начала ХХ ст., художественной мифологии пушкинского "Медного всадника" в поэме А.Блока "Двенадцать". Изучены особенности сюжетосложения в произведениях А.С.Пушкина.



НАДХОДЖЕННЯ:
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. – Ізмаїл, 2005


Розглянуто питання історії, педагогіки та філології. Висвітлено особливості ліквідації кріпосного права в Херсонській губернії в другій половині ХІХ ст. Проаналізовано роль бессарабських земських організацій у розвитку охорони здоров'я в пореформений період, а також земств правобережної України у розбудові національної культури на початку ХХ ст. Викладено культурологічний підхід до організації спортивно-ігрової діяльності учнів початкових класів. Описано інтерактивні методи підготовки вчителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках математики. Визначено передумови ефективності навчання англійської мови, наведено методичні рекомендації щодо організації навчального процесу. Вивчено вплив соціально-демографічних факторів на вибір мови спілкування представниками гагаузької національності залежно від віку, соціального стану, рівня освіти в різних сферах життєдіяльності спільноти у с.Старі Трояни Одеської області.


Рассмотрены вопросы истории, педагогики и филологии. Освещены особенности ликвидации крепостного права в Херсонской губернии во второй половине ХІХ ст. Проанализирована роль бессарабских земских организаций в развитии охраны здоровья в послереформенный период, а также земств правобережной Украины в развитии национальной культуры в начале ХХ ст. Изложен культурологический подход к организации спортивно-игровой деятельности учеников начальных классов. Представлены интерактивные методы подготовки учителей к развитию творческих способностей младших школьников на уроках математики. Определены предпосылки эффективности обучения английскому языку, приведены методические рекомендации относительно организации учебного процесса. Изучено влияние социально-демографических факторов на выбор языка общения представителями гагаузской национальности в зависимости от возраста, социального положения, уровня образования в разных сферах жизнедеятельности общества в с.Старые Трояны Одесской области.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

. – Ізмаїл. – 2007

Проаналізовано особливості селянського землеволодіння та землекористування Херсонської та Катеринославської губерній у другій половині ХІХ ст., реформу міського самоврядування в Одесі у 1860-х рр. Висвітлено економічні аспекти українського національного відродження в середині ХІХ ст. Описано інтегровані навчальні посібники з суспільствознавства 1920 - 1930 рр. Розкрито ідею взаємозв'язку навчання і розвитку молодших учнів у науковому доробку видатного психолога початку ХХ ст. Л.С.Виготського. Розглянуто питання діагностики рівнів сформованості педагогічної креативності студентів та їх соціалізації у ВНЗ за сучасних умов, формування інформаційної культури вчителів початкових класів.


Проанализированы особенности крестьянского землевладения и землепользования Херсонской и Катеринославской губерний во второй половине ХІХ ст., реформа городского самоуправления в Одессе в 1860-х гг. Освещены экономические аспекты украинского национального возрождения в середине ХІХ ст. Описаны интегрированные учебные пособия по обществоведению 1920 - 1930 гг. Раскрыта идея взаимосвязи обучения и развития младших учеников в научных достижениях известного психолога начала ХХ ст. Л.С.Выготского. Рассмотрены вопросы диагностики уровней сформированности педагогической креативности студентов и их социализации в ВУЗ в современных условиях, формирования информационной культуры учителей начальных классов.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

. – Ізмаїл. – 2008

Проаналізовано політику коренізації у південному регіоні України в 1920 - 1930 рр. Висвітлено історіографію слов'янської колонізації Подунав'я, роль учнівської молоді даного регіону в діяльності політичних партій на початку ХХ ст. Значну увагу приділено питанням літературознавства, зокрема, розкрито символіку печі та домашнього вогнища в українському та болгарському фольклорі, описано символічний образ саду в міфопоетичній парадигмі М. Вінграновського, ідеал краси в поезії О. Олеся та французьких символістів, визначено наративні стратегії й авторські інтенції в емігрантських романах В. Винниченка.


Проанализирована политика коренезации в южном регионе Украины в 1920 - 1930 гг. Освещены историография славянской колонизации Подунавья, роль ученической молодежи данного региона в деятельности политических партий в начале ХХ ст. Значительное внимание уделено вопросам литературоведения, в частности, раскрыта символика печи и домашнего очага в украинском и болгарском фольклоре, описаны символический образ сада в мифопоэтической парадигме Н. Винграновского, идеал красоты в поэзии А. Олеся и французских символистов, определены нарративные стратегии и авторские интенции в эмигрантских романах В. Винниченка.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

. – Ізмаїл. – 2009

Висвітлено правові умови формування буржуазії на півдні України у другій половині ХІХ ст., основні аспекти діяльності Ізмаїльсько-Бессарабської старообрядницької єпархії в 1857 - 1946 рр. Проаналізовано українсько-румунські взаємовідносини наприкінці ХХ - початку ХХІ ст. Розглянуто питання діагностики рівнів сформованості культури здоров'язбереження як світоглядних орієнтирів економістів. Викладено концепцію розвитку особистості у науково-педагогічній спадщині видатного українського вченого Я. Мамонтова. Визначено полікультурність як основу соціалізації особистості сучасного школяра, взаємодію різних видів мистецтва у формуванні професійних умінь учителів початкових класів. Наведено критерії оцінювання готовності студентів до формування логічного мислення учнів. Описано систему часових форм дієслів говірки с. Кам'янка Ізмаїльського району Одещини, есхатологічні мотиви в українських романах 1960 - 1970 рр. Висвітлено проблеми рецепції української новолатинської семіосфери в сучасному гуманітарному дискурсі.


Освещены правовые условия формирования буржуазии на юге Украины во второй половине ХІХ ст., основные аспекты деятельности Измаильско-Бессарабской старообрядческой епархии в 1857 - 1946 гг. Проанализированы украинско-румынские взаимоотношения конца ХХ - начала ХХІ ст. Рассмотрены вопросы диагностики уровней сформированности культуры здоровьясбережения как мировоззренческих ориентиров экономистов. Изложена концепция развития личности в научно-педагогическом наследии выдающегося украиского учёного Я. Мамонтова. Определены поликультурность как основа социализации личности современного школьника, взаимодействие разных видов искусства в формировании профессиональных умений учеников начальных классов. Приведены критерии оценки готовности студентов к формированию логического мышления учеников. Описаны система временных форм глаголов говора с. Каменка Измаильского района Одесской области, эсхатологические мотивы в украинских романах 1960 - 1970 гг. Освещены проблемы рецепции украинской новолатинской семиосферы в современном гуманитарном дискурсе.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Лебеденко О. М.

. – Ізмаїл. – 2008

Проаналізовано російсько-румунські взаємовідносини у 1875 - 1878 рр. за матеріалами російської періодики. Розглянуто питання румунізації церков Бессарабії наприкінці 1930-х рр. - червні 1940 р. Описано ефективні методи та засоби навчання риторики учителів. Визначено взаємозв'язок семантики та парадигматики лексико-граматичних розрядів іменників, колоративи з національно-культурним компонентом у споріднених та неспоріднених мовах. Розкрито конотативне значення фразеологічних одиниць як об'єкту лінгвістичних досліджень. Висвітлено особливості міфологемної мотивації метафор у поезії М. Вінграновського.


Проанализированы русско-румынские взаимоотношения в 1875 - 1878 гг. по материалам русской периодики. Рассмотрены вопросы румынизации церквей Бессарабии конца 1930-х гг. - июне 1940 г. Описаны эффективные методы и средства обучения риторике учителей. Определены взаимосвязь семантики и парадигматики лексико-грамматических разрядов существительных, колоративы с национально-культурным компонентом в родственных и неродственных языках. Раскрыто конотативное значение фразеологических единиц как объекта лингвистических исследований. Освещены особенности мифологемной мотивации метафор в поэзии Н. Винграновского.



НАДХОДЖЕННЯ:

Головний редактор:

Лебеденко О. М.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського