РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Автоматическое управление продольным движением самолета при наборе высоты
Пошуковий запит: (<.>I=Ж66608<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 341
Представлено документи з 1 до 20
...

Марченко, Т. А.

Автоматическое управление продольным движением самолета при наборе высоты: Вип. 21, 2010


Розглянуто труднощі виконання вертикального маневру літака; відзначено, що при цьому різко зростає витрата пального. Запропоновано використовувати пілотування літака за системою самого корисного та ощадливого режиму польоту з точки зору збереження пального.



НАДХОДЖЕННЯ:
Анализ алгоритмов измерения погрешности разнополярности преобразователей напряжения термоэлектрических

Литвих, В. В.

Анализ алгоритмов измерения погрешности разнополярности преобразователей напряжения термоэлектрических: Вип. 21, 2010


Проведено аналіз відомих алгоритмів вимірювання похибки різнополярності перетворювачів напруги термоелектричних. Доведено, що у разі їх використання невилучена систематична похибка вимірювання має велике значення. Запропоновано новий алгоритм вимірювання похибки різнополярності перетворювачів напруги термоелектричних. Проведено аналіз невилученої систематичної похибки, що виникає за умов використання запропонованого алгоритму. Аналіз довів, що його використання забезпечує суттєво менше значення невилученої систематичної похибки.



НАДХОДЖЕННЯ:
Анализ функционирования системы с индивидуальной траекторией обучения

Сикоза, О. М.

Анализ функционирования системы с индивидуальной траекторией обучения: Вип. 21, 2010


Проведено аналіз функціонування системи з використанням індивідуальної траєкторії навчання, в якій прогнозування оцінок на виході структурних одиниць дидактичного матеріалу проводиться за початковими або поточними оцінками в вербальній шкалі і нечітким відношенням "вхід - вихід" або матрицею переходу.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз ефективності алгоритмів інтегрованої інерціально-супутникової навігаційної системи

Харченко, В. П.

Аналіз ефективності алгоритмів інтегрованої інерціально-супутникової навігаційної системи: Вип. 22 / В. П. Харченко, С. І. Ільницька, 2010


Запропоновано алгоритми роботи інтегрованої інерціально-супутникової навігаційної системи з використанням калманівської фільтрації. Якість роботи алгоритмів перевірено на реальних вимірюваннях у стаціонарному режимі роботи з використанням недорогої елементної бази. Це дозволило підтвердити їх ефективність та точність.



НАДХОДЖЕННЯ:
Візуалізація конструктивних особливостей літальних апаратів в навчальному процесі

Сухов, В. В.

Візуалізація конструктивних особливостей літальних апаратів в навчальному процесі: Вип. 22, 2010


Розглянуто інтегрований засіб вивчення складних технічних систем, таких як авіаційна та ракетна техніка, на базі синтезу переваг існуючих наочних засобів та сучасних досягнень в області комп'ютерної візуалізації. Результат - розширення можливостей студента в пізнанні особливостей функціонування складних технічних систем.



НАДХОДЖЕННЯ:
Генератор імпульсів з автоматичним узгодженням опору навантаження з хвильовим опором кабелю

Губар, В. І.

Генератор імпульсів з автоматичним узгодженням опору навантаження з хвильовим опором кабелю: Вип. 22, 2010


Наведено оцінки спотворень форми ступінчастих випробувальних сигналів, які мають місце в наносекундному діапазоні та обумовлені відбиттям від неоднорідностей на кінцях кабелю. Наведено схему автоматичного узгодження опору на вході об'єктів досліджень з хвильовим опором кабелю за відбитим сигналом, що дозволяє підвищити точність відтворення форми випробувальних сигналів.



НАДХОДЖЕННЯ:
Зниження температурних дрейфів датчика кутової швидкості

Маринич, Ю. М.

Зниження температурних дрейфів датчика кутової швидкості: Вип. 22, 2010


Запропоновано технічне рішення по побудові датчика кутової швидкості на базі динамічно настроюваного гіроскопа, що позволяє суттєво зменшити температурні дрейфи та час точносної готовності приладу. Аналітично показано можливість виключення впливу повільних температурних та часових змін взаємного розташування елементів конструкції, а також дрейфу нуля датчика кута на температурний дрейф датчика кутової швидкості за використання в якості датчика кута сигнальної котушки, що обертається разом з валом привідного двигуна, та датчика моменту з керуванням по змінному струму.



НАДХОДЖЕННЯ:
Колебания стержней переменного сечения

Трубачев, С. І.

Колебания стержней переменного сечения: Вип. 21, 2010


Розглянуто вирішення задачі про коливання стрижневих конструкцій змінного перерізу за допомогою варіаційно-сіткового методу. Одержано вирази для визначення основних власних частот за умов поздовжніх і згинних коливань стрижнів змінного перерізу, досліджено вплив клиноподібності і конусності на значення власних частот.



НАДХОДЖЕННЯ:
Комбінований спостерігач калманівського типу для оцінювання похибок інтегрованої БІНС/СНС системи

Прохорчук, О. В.

Комбінований спостерігач калманівського типу для оцінювання похибок інтегрованої БІНС/СНС системи: Вип. 22, 2010


Розглянуто модифікований алгоритм спостерігача калманівського типу, до складу якого входять два контури фільтра Калмана, та реалізовано процедуру уточнення коваріаційної матриці помилок прогнозу для підвищення точності оцінки похибок інтегрованої системи орієнтації та навігації, побудованої на базі мікромеханічної БІНС та СНС.



НАДХОДЖЕННЯ:
Магнітно-маховичне керування мікросупутником

Мелащенко, О. М.

Магнітно-маховичне керування мікросупутником: Вип. 21, 2010


Досліджено динаміку мікросупутника за умов використання в системі керування мікросупутником двигунів-маховиків та магнітних котушок. Як засіб виключення насичення маховиків розглянуто введення інтегральної складової в закон керування котушками. Показано ефективність запропонованого закону керування.



НАДХОДЖЕННЯ:
Математична модель вихрового руху суцільного середовища

Микитченко, О. В.

Математична модель вихрового руху суцільного середовища: Вип. 21, 2010


Зазначено, що вихровий рух суцільного середовища є перспективним напрямком для розвитку різноманітних рушіїв механічних конструкцій, зокрема за умов розробки нових перспективних типів двигунів. Вивід математичної моделі вихрового руху проведено на базі законів гідродинаміки. Актуальність поставленої задачі полягає в тому, що створення вихрового руху в середині двигуна дозволить зменшити витрати енергоносіїв, а в майбутньому перейти на альтернативні види палива. Розглянуто сучасні досягнення в гідродинаміці, та розглянуто підходи до визначення і описання вихрового руху суцільного середовища, в якості якого розглянуто ідеальну рідину.



НАДХОДЖЕННЯ:
Математична модель газового демпфування коливань чутливих елементів маятникових компенсаційних акселерометрів з ємнісним датчиком кута

Черняк, М. Г.

Математична модель газового демпфування коливань чутливих елементів маятникових компенсаційних акселерометрів з ємнісним датчиком кута: Вип. 22, 2010


Одержано аналітичні вирази для розрахунку коефіцієнтів газодинамічного демпфування власних коливань чутливого елементу, що дозволяють розраховувати числово дані коефіцієнти та вибирати конструктивні параметри вузлів чутливих елементів, виходячи із забезпечення їх необхідних динамічних характеристик.



НАДХОДЖЕННЯ:
Методы оценки приемлемости результатов испытаний дорогостоящих уникальных объектов

Володарский, Е. Т.

Методы оценки приемлемости результатов испытаний дорогостоящих уникальных объектов: Вип. 21, 2010


Запропоновано оптимальний метод оцінювання результату за умов проведення дорогих вимірів. Обгрунтовано можливість використання в якості оцінювання вихідної величини не тільки середнього значення вибірки й вибіркової медіани, але й медіани за Гаствіртом й Ходжестом-Леманом, які за певних умов дають більш точні результати, навіть для випадків, коли одне із значень вибірки перебуває поза критичною зоною.



НАДХОДЖЕННЯ:
Мінімізація похибок багатокомпонентних пристроїв на основі методики перебору комбінаційних значень

Туз, Ю. М.

Мінімізація похибок багатокомпонентних пристроїв на основі методики перебору комбінаційних значень: Вип. 22, 2010


Розглянуто методику перебору комбінаційних значень, яка допомагає розв'язати задачу оптимального вибору складових частин окремих багатокомпонентних пристроїв. Методика базується на принципі перебору комбінацій значень відповідних компонентів вимірювального пристрою. Методику опрацьовано у ході розробки блока еталонних перетворювачів змінної напруги, що увійшли до складу додаткового обладнання Державного еталона одиниці електричної потужності і коефіцієнта потужності ДЕТУ 08-08-02.



НАДХОДЖЕННЯ:
Моделі поведінки пілота в задачах термінального керування

Миронович, К. Є.

Моделі поведінки пілота в задачах термінального керування: Вип. 22, 2010


Синтезовано моделі поведінки пілота літака-цілі з метою їх використання в розв'язанні задачі термінального керування тактичною ракетою. Запропоновано моделі пілота із нестійкою ланкою та нечітким контролером. Ефективність одержаних моделей продемонстровано за допомогою реалістичного числового моделювання. Проведено порівняння результатів комп'ютерного моделювання процесу наведення ракети, у випадках використання наведених моделей пілота та теоретично оптимальної стратегії ухиляння цілі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Оцінка впливу відхилень поверхні крила надкритичного профілювання на аеродинамічні характеристики літака

Зінченко, Д. М.

Оцінка впливу відхилень поверхні крила надкритичного профілювання на аеродинамічні характеристики літака: Вип. 21, 2010


Розглянуто проблеми виробництва як відхилення, неточності, невідповідності теоретичної моделі і фактичного зразка, які виникають через неможливість реалізувати деякі конструкторсько-технологічні рішення на практиці. Використано дані теоретичних і фактичних профілів дослідного зразка літака, по яким побудовано розрахункову модель. Результати представлено графічно, проведено аналіз впливу геометричних відхилень на основні аеродинамічні характеристики (коефіцієнт підйомної сили, лобового опору, крутний момент та ін.) і запропоновано загальні рекомендації щодо аеродинамічного проектування крил. Розглянуто варіант заміни передкрилка кореневим напливом і використання композиційних матеріалів замість традиційних.



НАДХОДЖЕННЯ:
Похибки навігаційного маятникового компенсаційного акселерометра від дії просторових лінійних та кутових вібрацій основи

Черняк, М. Г.

Похибки навігаційного маятникового компенсаційного акселерометра від дії просторових лінійних та кутових вібрацій основи: Вип. 21, 2010


Розроблено математичну модель методичних вібраційних похибок маятникового компенсаційного акселерометра з пружним підвісом чутливого елемента, які виникають в найбільш загальних умовах просторового коливального руху основи. Одержано аналітичні формули для розрахунку цих похибок, та виконано їх розрахунок для навігаційного акселерометра типу АК-6.



НАДХОДЖЕННЯ:
Похибки термокомпарування зі застосуванням методів апроксимації

Туз, Ю. М.

Похибки термокомпарування зі застосуванням методів апроксимації: Вип. 21, 2010


Наведено дослідження впливу вибору реперних точок та впливу присутності шумової складової вимірювання початкових даних на точність здійснення апроксимації, а також можливе розширення меж екстраполяції. Надано аналітичні вирази залежності похибки знаходження коефіцієнтів апроксимації від похибок знаходження значень вхідної та вихідної величини, а також похибки розв'язку апроксимуючого рівняння залежно від похибки визначення коефіцієнтів поліноміальної моделі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Пристрої підвищення економічності двигунів внутрішнього згорання надлегких літальних апаратів

Малюкін, О. В.

Пристрої підвищення економічності двигунів внутрішнього згорання надлегких літальних апаратів: Вип. 21, 2010


Розроблено конструкції пристроїв подачі води в камеру згорання двигунів надлегких літальних апаратів, досліджено їх ефективність та характеристики.



НАДХОДЖЕННЯ:
Робастна магнітна стабілізація кутового положення мікросупутника

Мелащенко, О. М.

Робастна магнітна стабілізація кутового положення мікросупутника: Вип. 22, 2010


Розглянуто побудову магнітної системи стабілізації мікросупутника на базі використання багатокритеріальної оптимізації за допомогою методів робастного синтезу. Показано ефективність використання політопних моделей.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського