РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Розвиток методичного забезпечення технології удосконалення маршрутної мережі міських автобусних маршрутів в умовах великих та середніх міст
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25175<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 458
Представлено документи з 1 до 20
...

Толок, О. В.

Розвиток методичного забезпечення технології удосконалення маршрутної мережі міських автобусних маршрутів в умовах великих та середніх міст


Запропоновано методичне забезпечення технології удосконалення маршрутної мережі міських автобусних маршрутів за умов великих та середніх міст. Наведено результати застосування цього методичного забезпечення під час удосконалення маршрутної мережі м. Горлівки.



НАДХОДЖЕННЯ:
Організація паркування автомобілів та автобусів під час проведення масових заходів

Красноштан, О. М.

Організація паркування автомобілів та автобусів під час проведення масових заходів


Розглянуто вплив розміщення зон для паркування та організації паркування на транспортне обслуговування масових заходів на прикладі проведення матчів фінальної частини чемпіонату Європи 2012 р. з футболу в м. Донецьк. Паркування визначено як підсистему системи транспортного обслуговування масового заходу. Проаналізовано функції зон для паркування (в т.ч. і спеціалізованих паркувальних зон). Розроблено часткові рекомендації щодо планування місткості та розташування зон для паркування.



НАДХОДЖЕННЯ:
О системном подходе к повышению безопасности движения пешеходов в городах

Кучеренко, Н. Н.

О системном подходе к повышению безопасности движения пешеходов в городах


Приведено содержание доклада, с которым авторы выступили на Международной конференции "Безопасность пешеходов и велосипедистов", в котором из системных позиций освещается проблема обеспечения безопасности движения пешеходов в городах и пути ее решения.



НАДХОДЖЕННЯ:
Критерії оцінювання аварійних ударних навантажень тіла людини під час ДТП

Когут, В. М.

Критерії оцінювання аварійних ударних навантажень тіла людини під час ДТП


Проаналізовано критерії оцінки ударних навантажень тіла людини під час ДТП. Розглянуто результати аналізу пошкоджень тіла людини залежно від напряму удару. Запропоновано заходи підвищення пасивної безпеки пасажирів під час ДТП та зниження рівння перевантажень, що діють на тіло людини.



НАДХОДЖЕННЯ:
Розробка й аналіз моделі "дохід - витрати" при визначенні матеріальних збитків від дорожньо-транспортних пригод

Повзун, О. І.

Розробка й аналіз моделі "дохід - витрати" при визначенні матеріальних збитків від дорожньо-транспортних пригод


Розглянуто розробку моделі "дохід - витрати" під час визначення матеріальних збитків держави від дорожньо-транспортних пригод, під час розрахунку матеріальних збитків від ДТП запропоновано визначення грошового еквіваленту вартості людського життя. Проаналізовано графік, в якому наведено результати розрахунків недоотриманого державою доходу внаслідок загибелі людини.



НАДХОДЖЕННЯ:
Стресостійкість - один із критеріїв у підготовці водіїв

Волобуєва, Т. В.

Стресостійкість - один із критеріїв у підготовці водіїв


Розроблено методику навчання людини водінню автомобіля з використанням моделюючого комплексу для підвищення рівня стресостійкості водія в стресових дорожньо-транспортних ситуаціях. Відомо, стрес веде до зміни особи (його фізіологічних, емоційних і інтелектуальних характеристик). В цьому разі здатність приймати усвідомлені рішення різко знижується і в цьому випадку не може бути мови про ефективне управління автомобілем. Переживаючи гострий стрес, водій не може управляти ні самим собою, ні транспортним засобом. У разі стресових реакцій не великої інтенсивності зберігається відносна можливість усвідомленої поведінки і ухвалення рішень, але різко зростає кількість здійснюваних помилок під час управління автомобілем і ефективність діяльності в цілому падає. З урахуванням вищесказаного стає життєво важливою і необхідною підготовка водіїв з урахуванням їх стресостійкості. Успішно вирішити це завдання дозволяють розроблені тестові завдання і вдосконалена конструкція автотренажера.



НАДХОДЖЕННЯ:
Численное исследование сонорных согласных звуков команд водителя посредством нерасширяющих равномерно непрерывных отображений на основе MFCC

Федоров, Е. Е.

Численное исследование сонорных согласных звуков команд водителя посредством нерасширяющих равномерно непрерывных отображений на основе MFCC


Проведено численное исследование сонорных согласных звуков команд водителя посредством нерасширяющих равномерно непрерывных отображений, основанных на мел-частотных кепстральных коэффициентах для формирования вектора вещественных признаков и преобразовании вектора вещественных признаков к вектору целых признаков посредством нормирования, масштабирования и округления.



НАДХОДЖЕННЯ:
Шляхи зниження втрат бензину та підвищення пожежної й екологічної безпеки на складах та пунктах заправки паливними матеріалами

Топчій, Р. І.

Шляхи зниження втрат бензину та підвищення пожежної й екологічної безпеки на складах та пунктах заправки паливними матеріалами


Проведено аналіз ряду технологічних процесів по роботі з бензином та встановлення його впливу на пожежну та екологічну безпеки. Запропоновано технологічну схему по роботі з бензином яка виключає його втрати як з наземних, так і з заглиблених резервуарів.



НАДХОДЖЕННЯ:
Основные тенденции развития фрикционных материалов тормозных накладок

Дугельный, В. Н.

Основные тенденции развития фрикционных материалов тормозных накладок


Проведен анализ фрикционных составов тормозных накладок автомобилей. Рассмотрены преимущества и недостатки используемых в настоящее время фрикционных материалов. Показано негативное воздействие продуктов износа тормозных накладок на окружающую среду и здоровье человека.



НАДХОДЖЕННЯ:
О механизме возникновения шумов от поперечных колебаний при качении эластичной шины

Сунцов, А. Н.

О механизме возникновения шумов от поперечных колебаний при качении эластичной шины


На основе анализа экспериментальных результатов по определению коэффициентов сопротивления качению колеса автомобиля получены формулы для частот поперечных колебаний эластичной шины, приводящие к возникновению соответствующих шумов.



НАДХОДЖЕННЯ:
Покращання управління ресурсом шин вантажних автомобілів на основі його нормування і прогнозування

Сакно, О. П.

Покращання управління ресурсом шин вантажних автомобілів на основі його нормування і прогнозування


Розроблено комплекс засобів для призначення нормативного ресурсу шин та його прогнозування у процесі експлуатації вантажних автомобілів: за системою коригуючих коефіцієнтів; на підставі визначення <$E gamma>-відсоткового фактичного ресурсу та за даними постійного контролю залишкової висоти рисунка протектора. Розроблено програмне забезпечення системи управління ресурсом шин.



НАДХОДЖЕННЯ:
Автоматизація процесів плоского моделювання дорожньо-транспортних ситуацій

Загороднов, М. І.

Автоматизація процесів плоского моделювання дорожньо-транспортних ситуацій


Запропоновано алгоритми моделювання дорожньо-транспортних ситуацій з метою аналізу, експертизи, прогнозування та керування їх обзорними властивостями.



НАДХОДЖЕННЯ:
Альтернативні методи моніторингу технічного стану автомобілів

Кукурудзяк, Ю. Ю.

Альтернативні методи моніторингу технічного стану автомобілів


Проаналізовано можливості впровадження існуючих методів та засобів діагностування автомобілів для оперативного моніторингу їх технічного стану. Запропоновано застосування методів інтелектуального діагностування на прикладі визначення технічного стану підвіски автомобіля.



НАДХОДЖЕННЯ:
Аналіз вантажопотоків хімічного підприємства та визначення методів удосконалення їх обробки

Кічкіна, О. І.

Аналіз вантажопотоків хімічного підприємства та визначення методів удосконалення їх обробки


Досліджено проблеми взаємодії транспорту на хімічному підприємстві. Для вирішення цієї проблеми проведено аналіз вантажопотоків хімічного підприємства за родом вантажів, факторів, що впливають на них, та визначено типи моделей для удосконалення взаємодії видів транспорту в транспортно-виробничому комплексі хімічного підприємства.



НАДХОДЖЕННЯ:
Використання факторного аналізу для аналізу подій з транспортними засобами на дорогах

Осташевський, С. А.

Використання факторного аналізу для аналізу подій з транспортними засобами на дорогах


Представлено попередні результати застосування методу головних компонент для підтвердження ідеї факторіальної структури подій із транспортними засобами на дорогах. Наведені значення коефіцієнтів кореляції між показниками та причинами ДТП, а також факторних навантажень для показників та причин подій з транспортними засобами підтверджують ідею факторіальної структури подій із транспортними засобами на дорогах.



НАДХОДЖЕННЯ:
Внутреннее давление воздуха в шине как силовой фактор, определяющий несущую способность автомобильного колеса

Балабин, И. В.

Внутреннее давление воздуха в шине как силовой фактор, определяющий несущую способность автомобильного колеса


Отмечено, что нормативная величина давления воздуха в современных пневматических автомобильных шинах определяет несущую способность колеса и основные эксплуатационные свойства автомобиля. Приведен анализ влияния отклонения внутреннего давления воздуха от требований технических условий на значимые параметры эластичного колеса.



НАДХОДЖЕННЯ:
Вплив вуличних стоянок на пропускну здатність проїзної частини та середню швидкість транспортного потоку

Форнальчик, Є. Ю.

Вплив вуличних стоянок на пропускну здатність проїзної частини та середню швидкість транспортного потоку


Проаналізовано причини впливу вуличних стоянок на швидкість транспортного потоку та пропускну здатність проїзної частини. Створено імітаційну модель у середовищі VISSIM, з використанням якої досліджено функціонування ділянки вулиці з дозволеною стоянкою. Виведено рівняння зміни швидкості транспортного потоку та пропускної здатності проїзної частини від середньої тривалості паркування.



НАДХОДЖЕННЯ:
До визначення стійкості руху автопоїзда з керованим напівпричепом

Сахно, В. П.

До визначення стійкості руху автопоїзда з керованим напівпричепом


Визначено критичну швидкість руху автопоїзда з керованим напівпричепом. Використання гальмівного моменту для корекції траєкторії візка напівпричепа призводить до зменшення критичної швидкості руху.



НАДХОДЖЕННЯ:
До питання нестаціонарного віброакустичного діагностування технічного стану неоднорідних деталей автомобілів

Макаров, В. А.

До питання нестаціонарного віброакустичного діагностування технічного стану неоднорідних деталей автомобілів


Розглянуто результати вимірювання власних коливань поршневого пальця за допомогою віброакустичного методу, виявлено вплив дефекту на характеристики означеного коливального процесу. Експериментально й числово вивчено еволюцію нестаціонарного сигналу, що поширюється під час удару. Порівняльний аналіз одержаних характеристик (за допомогою вейвлет-фільтра Добеши-4) дозволяє зробити висновок про якість бічної поверхні деталі.



НАДХОДЖЕННЯ:
Исследование движения автопогрузчика после фронтального наезда на препятствие

Карпенко, Т. Н.

Исследование движения автопогрузчика после фронтального наезда на препятствие


Разработана математическая модель колебаний грузоподъёмника автопогрузчика после фронтального наезда на препятствие.



НАДХОДЖЕННЯ:
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського