Пошуковий запит: (<.>A=Радкевич Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Радкевич Л. Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
2. |
Радкевич Л. А. Системы управления проектами на промышленном предприятии : монография. — Донецк, 2008
|
3. |
Азарян О. М. Інноваційний потенціал торгової марки підприємства : монографія. — Донецьк: Вебер, Донец. філ., 2009
|
4. |
Луговская И. А. Коммуникационнная политика предприятия на фармацевтическом рынке : монография. — Донецк: Вебер (Донец. отд-ние), 2009
|
5. |
Радкевич Л. А. Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів : монографія. — Донецьк: Вебер, Донец. філ., 2009
|
6. |
Лисачук Г. В. Синтез цветных стеклокристаллических покрытий на основе системы RO - MgO - Al2O3 - SiO2. — 2006 // Зб. наук. пр. ВАТ "УкрНДІвогнетривів ім. А. С. Бережного".
|
7. |
Радкевич Л. А. Розвиток ринку кондитерських виробів в Україні: конкурентні аспекти : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02. — Донецьк, 2002
|
8. |
Азарян О. М. Стратегія ефективного брендингу : монографія. — Донецьк: Вебер, 2009
|
9. |
Радкевич Л. А. Стратегія розвитку Інтернет-торгівлі торгової мережі на ринку IT-техніки : монографія. — Донецьк, 2010
|
10. |
Радкевич Л. А. Формування торговельних марок роздрібних мереж в Україні: теоретичні та практичні аспекти : монографія. — Донецьк: Ноулідж, 2010
|
11. |
Радкевич Л. А. Розвиток молокопереробної галузі: інновації та інвестиції : монографія. — Донецьк: ДонНУЕТ, 2013
|