РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
1.
Музичне виконавство. — К., 2003. — 338 с. - (Наук. вісн. Муз. акад. України ім. П.І.Чайковського; Вип. 26, кн. 9).
2.

Ябковська С. П. Формування вокальних навичок у співаків-початківців : [метод. посіб.]. — Луцьк: Твердиня, 2009
3.

Загребина А. А. Развитие музыкальных способностей у детей при помощи обучающей системы. — 2008 // Искусств. интеллект.
4.

Чернова І. В. Музичне виконавство в ситуації постмодернізму : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01. — Л., 2007
5.

Кротова Т. Ф. Становлення і розвиток інтересу до музичного виконавства у старшокласників на основі особистісно-орієнтованого підходу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2004
6.

Згурська Н. М. Формування музично-виконавської культури майбутнього вчителя : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2001
7.

Афанасьєв Ю. Л. Професійна підготовка музиканта: уроки Болеслава Яворського : монографія. — К., 2009
8.

Гордійчук А. М. Проблема колористики у співацькому процесі // Пед. пошук. - 2013. - № 1.
9.

Ситник Т. М. Музично-виконавська культура співака // Пед. пошук. - 2013. - № 1.
10.

Заходякін О. Інструментально-виконавська діяльність як невід'ємна частина професійної підготовки педагога-музиканта // Нова пед. думка. - 2014. - № 1.
11.

Вовк О. Методи та прийоми розвитку вокально-виконавських умінь студентів у ВНЗ // Нова пед. думка. - 2014. - № 1.
12.

Бурська О. П. Теоретико-методичні аспекти формування художньо-інтонаційних основ слухової свідомості у процесі виконавського пізнання музики // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 35.
13.

Наливайко И. Особенности обучения младших школьников игре на музыкальных инструментах // Молодь і ринок. - 2014. - № 7.
14.

Молчанова Т. О. Міра і пропорційність виконавського тандему "піаніст - концертмейстер - соліст" // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2014. - № 2.
15.

Данканич Г. М. Вокально-виконавська діяльність Андрія Алексика у контексті культурних взаємин між Україною та Росією у другій половині XX століття // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2014. - № 2.
16.

Хіль О. М. Фортепіанні концерти Дмитра Шостаковича N 1, N 2 у наслідуванні практики концертного жанру Петра Чайковського // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2014. - № 2.
17.

Перепелиця О. О. Критерії музично-виконавського професіоналізму // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2014. - № 3.
18.

Куркова І. С. Збіги у виконавському репертуарі С. В. Рахманінова та В. С. Горовиця як фактор творчих біографій (на прикладі фортепіанних мініатюр Рахманінова) // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2014. - № 3.
19.

Стороженко А. М. Искусство ансамблевого исполнительства на народных инструментах : монография. — Чернівці: Місто, 2015
20.

Тихомирова Н. Ф. Методи вивчення стильових особливостей музичних творів у виконавських класах творчих начальних закладів // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 63.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського