РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)Автореферати дисертацій (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.266<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку. — К.: Пед. думка, 2000
2.

Хохліна О. П. Формування усвідомленості діяльності в процесі трудового навчання учнів допоміжної школи : Навч.-метод. посіб. — К.: Альма-матер, 2002
3.

Проскурняк О. І. Творчий розвиток у процесі трудового навчання учнів допоміжної школи. — 2007 // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр.
4.

Рейда К. В. Виховання готовності учнів допоміжної школи до праці в системі професійно-трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2003
5.

Товстоган В. С. Методичне забезпечення професійного відбору у системі трудової підготовки учнів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2002
6.

Хохліна О. П. Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
7.

Кущенко І. В. Психологічні особливості засвоєння техніко-технологічних знань учнями початкових класів допоміжної школи : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2007
8.

Мамічева О. В. Психологічні особливості формування навичок самообслуговування в учнів молодших класів допоміжної школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.08. — К., 2000
9.

Ібрагімова А. Р. Формування у розумово відсталих школярів умінь користуватися наочними засобами в практичній діяльності (на матеріалі трудового навчання) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03. — К., 2010
10.

Чернявська О.  Особливості фізичного розвитку і рухових здібностей дітей із розумовими вадами. — 2008 // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві.
11.

Бистрова Ю. О. Забезпечення наступності в процесі професійно-трудової соціалізації осіб з вадами інтелектуального розвитку : монографія. — Луганськ, 2012
12.

Кравець Н. П. Психолого-педагогічні умови професійної освіти дорослих із порушеннями інтелекту // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5.
13.

Дремова І. Б. Особливості уроків трудового навчання для дітей з обмеженими розумовими можливостями // Наша шк.. - 2007. - № 2.
14.

Товстоган В. С. Визначення професійно важливих якостей в учнів допоміжної школи // Дефектологія. - 2007. - № 1.
15.

Золотоверх В. Еволюція поглядів дефектологів на трудову діяльність та її роль у розвитку розумово відсталої дитини // Дефектологія. - 2008. - № 1.
16.

Мерсіянова Г. М. Індивідуальний підхід у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів // Дефектологія. - 2007. - № 2.
17.

Чеботарьова О. В. Особливості навчального курсу "Технологія" в основній школі інтенсивної педагогічної корекції // Дефектологія. - 2007. - № 4.
18.

Яковлева С. Психологічні механізми підвищення працездатності розумово відсталих школярів // Дефектологія. - 2006. - № 4.
19.

Мерсіянова Г. М. Рекомендації до впровадження основних вимог програми з трудового навчання для розумово відсталих учнів (початкова ланка) у практику роботи вчителя // Дефектологія. - 2006. - № 1.
20.

Золотоверх В. В. Удосконалення структури професійно-трудової підготовки учнів допоміжної школи // Дефектологія. - 2006. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського