Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.215.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 71
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Проблеми сучасного підручника : Зб. наук. пр. — К.: Комп'ютер у шк. та сім'ї, 1999
|
2. | . — К.: Пед. Думка, 2000. — 195 с.
|
3. |
Боришевський М. Й. Психологія самоактивності учнів у виховному процесі : Навч.-метод. посіб. — К., 1999
|
4. |
Гірняк А. Н. Система традиційного підручникотворення та її психолого-дидактичний аналіз. — Т.: Ін-т ЕСО, 2004
|
5. |
Карпенко О. О. Трансформація підручника в соціально-культурному розвитку суспільства. — 2002 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
6. |
Сердюк Т. А. "Синопсис": політична заангажованість історичної моделі. — 2002 // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.".
|
7. |
Яременко В. "Добрі жнива колись-то будуть..." (Християнська наповненість Шевченкового "Букваря"). — 2004 // Слово і час.
|
8. |
Кодлюк Я. П. Підручник для початкової школи: теорія і практика : Моногр. — Т.: Підруч. і посіб., 2004
|
9. |
Розлуцька Г. М. Зміст шкільних підручників як фактор полікультурного виховання молодших школярів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.) : Моногр. — Дрогобич: Коло, 2005
|
10. |
Гирич І. Страсті навколо підручників з історії: підручник як головний засіб будівництва держави. — 2007 // Пробл. історії України: факти, судження, пошуки: міжвід. зб. наук. пр.
|
11. |
Радченко Н. Н. Традиционные и электронные средства коммуникации как аспект управления персоналом. — 2006 // Культура народов Причерноморья.
|
12. | Творческая лаборатория учителя (опыт освоения инновационной технологии "Экология и развитие" образовательными учреждениями г. Севастополя) : учеб.- метод. пособие. — Суми: Унив. кн., 2008
|
13. |
Фізеші О. Й. Виховна спрямованість змісту букварів в українських школах Закарпаття (друга половина ХІХ - кінець ХХ століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Івано-Франківськ, 2004
|
14. |
Розлуцька Г. М. Зміст шкільних підручників як фактор полікультурного виховання молодших школярів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук. — Житомир, 2006
|
15. |
Мороз П. В. Методичні засади шкільного підручника історії стародавнього світу : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
|
16. |
Кузьменко Н. М. Національна спрямованість змісту українських шкільних підручників з читання для молодших школярів (1857-1997) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — К., 1998
|
17. |
Гірняк А. Н. Психологічне обгрунтування змісту і структури модульно-розвивального підручника для середньої загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. психол. наук. — Івано-Франківськ, 2007
|
18. |
Жосан О. Е. Підготовка вчителів до апробації шкільної навчальної літератури в системі післядипломної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04. — К., 2008
|
19. |
Фуртак Б. Л. Структурування змісту в сучасних австрійських і українських підручниках з математики і фізики для середньої школи (порівняльний аналіз) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09. — К., 2001
|
20. |
Кодлюк Я. П. Теорія і практика підручникотворення у галузі початкової освіти України (1960 - 2000 рр.) : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01. — К., 2005
|
| |