РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (46)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (5)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 73
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Квасова Л. С. Изменение парадигмы рекламного сообщения. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
2.

Витковски Т.  Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. I. — 1998 // Управляющие системы и машины.
3.
. — Луганськ, 1998. — 140 с.
4.

Алексеев Д. А. О некоторых средствах поддержки решения дифференциальных уравнений в задаче макроанализа спроса и предложения. — 1999 // Кибернетика и систем. анализ.
5.

Фоміна М.  Проблеми оцінки і виміри економічної ефективності діяльності торгових підприємств. — 1999 // Торгівля і ринок України.
6.

Балабанов Г. В. Продовольчий ринок України та суть геомаркетингового підходу до його дослідження. — 1998 // Укр. геогр. журн.
7.

Лантух Е. В. Управление рекламными средствами торгового предприятия. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
8.

Башнянин Г. І. Комерційна діяльність підприємств на товарному ринку: проблеми ефективності торгових операцій : Моногр. — Л.: Вид-во Львів. комерц. акад., 2003
9.

Слабковська І. Р. Захист споживчого ринку України: проблеми та шляхи їх вирішення. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр.
10.

Балабанова Л. В. Коммерческая деятельность: маркетинг и логистика : Моногр. — Донецк, 2003 - (Школа маркетинг. менеджмента).
11.

Азарян Е. М. Потребительский рынок: становление и развитие. — Донецк, 2002
12.

Герасименко О. В. Проблеми структурно-функціональної організації та управління національним ринком товарів і послуг. — К., 2002
13.

Гончарук Я. А. Регіональні особливості розвитку внутрішнього споживчого ринку. — 2003 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. політика: досвід Європ. Союзу та його адапт. до умов України: Зб. наук. пр.
14.

Громова Т. М. Торгівля як інституціональна форма функціонування сфери обігу : монографія. — Чернігів: Ранок, 2009
15.

Пустовойт О.  Развитие рынка торговых услуг. — 2004 // Экономика Украины.
16.

Ваврищук В. В. Концентрація експорту та внутрішньогалузева торгівля України: кількісні оцінки. — 2005 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Екон. науки.
17.

Пустовойт О.  Внутренний рынок Украины: потенциальные и реальные возможности влияния на экономический рост. — 2007 // Экономика Украины.
18.

Романів Р. О. Антимонопольне регулювання регіональних товарних ринків : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03. — Л., 2000
19.

Яхно Т. П. Економічна ефективність комерційних операцій підприємств на ринку товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02. — К., 2000
20.

Скибінська З. М. Маркетингова концепція розвитку ринку товарів з радіопротекторними властивостями : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — К., 2004
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського