РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)291.9-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Скибінська З. М. Необхідність маркетингу на малих підприємствах в контексті основних показників діяльності. — 2006 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Інноваційно-інвестиційне забезпечення стратегії розвитку регіону.
2.

Карпенко Н. В. Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу : монографія. — Полтава, 2008
3.

Колодяжна І. В. Маркетингова діяльність підприємств малого бізнесу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01. — Донецьк, 2004
4.

Хмурковський Г. В. Системно-оптимізаційні моделі товару в маркетингових стратегіях малих підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2007
5.

Сорока М. В. Маркетингове забезпечення діяльності академічних бізнес-інкубаторів як осередків малого бізнесу. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
6.

Парсяк В. Н. Маркетингові структури у корпораціях малих підприємств // Вісн. аграр. науки. - 2006. - № 1.
7.

Карпенко Ю. М. Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління // Черніг. наук. часоп. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка і упр.. - 2017. - № 1.
8.

Луцяк В. В. Маркетинг малого виробничого підприємства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Тернопіль, 2017
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського