РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (392)Журнали та продовжувані видання (284)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Філіна А. П. Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин. — 2004 // Культура народов Причерноморья.
2.

Котик Л. Є. Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті. — 2001 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр.
3.

Ляпина Т. В. Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы. — К.: Альтерпрес, 2002
4.

Ромат Є. В. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. — К.: Студцентр, 2003
5.

Белявцев М. И. Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие для студ. вузов. — Донецк, 2003
6.

Ляшенко Г. П. Кон'юнктурні дослідження на світових ринках : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. — Ірпінь: Акад. ДСП України, 2003
7.

Суїменко Є.  Реклама: економічні функції та психологічний терор. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
8.

Гейер Г. В. Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. — Донецк: Норд-Пресс, 2006
9.

Закалюжна Л. В. Загальносвітова історія ідентифікаційної символіки. — 2006 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
10.

Панібудьласка В. Ф. Історія консюмеризму : опор. конспект лекцій. — К., 2007
11.

Кларк Г.  Маркетинг сервиса, приносящего прибыль. — К.: Знання, 2006 - (Европ. маркетинг).
12.

Падерін І. Д. Маркетинг : навч. посіб. для студ. — Д., 2007
13.

Смирнова Т. В. Моделювання рекламного іміджу : Навч. посіб. . — К., 2005
14.

Бобер К. А. Наукоємні та високотехнологічні товари у структурі товарообороту в країнах різного рівня розвитку. — 2006 // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем.
15.

Палига Є. М. Основи сучасного маркетингу : навч. посіб. — Л.: Укр. акад. друкарства, 2007
16.

Богун Л. А. Подходы к разработке малого бизнеса. — О.: Астропринт, 2005
17.

Бакушевич Я. М. Презентації та комунікації в бізнесі з використанням Power Point : Навч. посіб. — Т.: ТІСІТ, 2007
18.

Джефкінс Ф.  Реклама : практ. посіб. — 2-ге укр. вид., виправл. і доповн. — К.: Знання, 2008
19.

Соболь О. А. Ринок рекламних послуг України в контексті світових тенденцій розвитку. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Зб. наук. пр.
20.

Зирка В. В. Словарь рекламных терминов: русско-украинско-английский. — Д., 2006
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського