РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Особлива дитина: навчання і виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Колупаєва А. Програма навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" для вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
2.

Скрипник Т. Технологія роботи над індивідуальною програмою з розвитку для дитини з аутизмом // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
3.

Ільяна В. Подолання дислексії в учнів 2 - 4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
4.

Кравец Н. Використання комп'ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
5.

Макарчук Н. Методичні основи професійно-трудової реабілітації дітей із порушеннями розумового розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
6.

Прохоренко Л. Особливості операційного компонента саморегуляції у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
7.

Клопота Є. Вплив взаємодії студентів вищого навчального закладу з незрячими у процесі формування позитивного образу людей із порушеннями зору в суспільстві // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
8.

Медведєва М. Особливості засвоєння фонетичного принципу письма учнями 2 - 4 класів із тяжкими порушеннями мовлення // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
9.

Пригода З. Аналіз помилок писемного мовлення в учнів 5 - 6 класів із тяжкими порушеннями мовлення // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
10.

Рахуба Н. Особливості уявлень про об'єкти неживої природи у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
11.

Ванчова А. Вплив нейродинамічної інтервенції на моторний та соціальний розвиток дітей із церебральним паралічем та розумовою відсталістю // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1.
12.

Колупаєва А. Інклюзивна освіта як модель соціального устрою // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
13.

Джонс Ф. Застосування методики "Кращі практики для інклюзивної освіти" (КПІО) на рівні школи: досвід Флориди // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
14.

Хохліна О. Теоретичні засади удосконалення змісту освіти школярів із порушеннями інтелекту на перетині століть // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
15.
Концепція розвитку дошкільної освіти дітей із порушеннями слуху // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
16.

Покутнєва С. Компенсація як основна форма розвитку дітей із глибокими порушеннями зору // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
17.

Калініна Т. Програма формування соціально-психологічної компетентності у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
18.

Дічек Н. Внесок Науково-дослідного інституту дефектології у розвиток спеціальної школи в Україні у перші повоєнні роки // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
19.

Проскурняк О. Вплив індивідуально-психологічних особливостей на комунікативну діяльність розумово відсталих школярів // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
20.

Замша А. Особливості інтелектуального потенціалу підлітків із порушенням слуху // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського