РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Знайдено в інших БД:
Журнали та продовжувані видання (1)
Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит:
(<.>TJ=Особлива дитина: навчання і виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
77
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Колупаєва А.
Програма навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" для вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
2.
Скрипник Т.
Технологія роботи над індивідуальною програмою з розвитку для дитини з аутизмом
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
3.
Ільяна В.
Подолання дислексії в учнів 2 - 4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
4.
Кравец Н.
Використання комп'ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів із творами художньої літератури
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
5.
Макарчук Н.
Методичні основи професійно-трудової реабілітації дітей із порушеннями розумового розвитку
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
6.
Прохоренко Л.
Особливості операційного компонента саморегуляції у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
7.
Клопота Є.
Вплив взаємодії студентів вищого навчального закладу з незрячими у процесі формування позитивного образу людей із порушеннями зору в суспільстві
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
8.
Медведєва М.
Особливості засвоєння фонетичного принципу письма учнями 2 - 4 класів із тяжкими порушеннями мовлення
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
9.
Пригода З.
Аналіз помилок писемного мовлення в учнів 5 - 6 класів із тяжкими порушеннями мовлення
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
10.
Рахуба Н.
Особливості уявлень про об'єкти неживої природи у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
11.
Ванчова А.
Вплив нейродинамічної інтервенції на моторний та соціальний розвиток дітей із церебральним паралічем та розумовою відсталістю
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 1.
12.
Колупаєва А.
Інклюзивна освіта як модель соціального устрою
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 2.
13.
Джонс Ф.
Застосування методики "Кращі практики для інклюзивної освіти" (КПІО) на рівні школи: досвід Флориди
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 2.
14.
Хохліна О.
Теоретичні засади удосконалення змісту освіти школярів із порушеннями інтелекту на перетині століть
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 2.
15.
Концепція розвитку дошкільної освіти дітей із порушеннями слуху
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 2.
16.
Покутнєва С.
Компенсація як основна форма розвитку дітей із глибокими порушеннями зору
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 2.
17.
Калініна Т.
Програма формування соціально-психологічної компетентності у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 2.
18.
Дічек Н.
Внесок Науково-дослідного інституту дефектології у розвиток спеціальної школи в Україні у перші повоєнні роки
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 2.
19.
Проскурняк О.
Вплив індивідуально-психологічних особливостей на комунікативну діяльність розумово відсталих школярів
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 2.
20.
Замша А.
Особливості інтелектуального потенціалу підлітків із порушенням слуху
//
Особлива
дитина
:
навчання
і
виховання
. - 2014. - № 2.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського